WRC - Ράλι Χιλής: Ο Tanak και οι άλλοι…
Ο Εσθονός προηγείται μετά την πρώτη ημέρα του αγώνα.
Στο άγνωστο περιβάλλον της Χιλής ο Tanak ήταν αυτός που έφερε το Yaris WRC στην πρώτη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης μετά το τέλος της πρώτης ημέρας και μάλιστα με διαφορά από τον δεύτερο Ogier.
Και αυτό, παρά το γεγονός ότι στην πρώτη ειδική δυσκολεύτηκε. Όμως στη συνέχεια άλλαξε τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και έκτοτε… εξαφανίστηκε όντας σε δικό του αγώνα. Την ίδια στιγμή οι υπόλοποι οδηγοί γκρίνιαζαν τόσο για την πρόσφυση (ειδικά στο πρώτο πέρασμα των ειδικών), όσο και για την αξιοπιστία των σημειώσεών τους.
Αν εξαιρέσουμε λοιπόν τον Tanak που δεν έδειξε να ενοχλείται και τόσο από τις νωπό οδόστρωμα των ειδικών, ενώ στο δεύτερο πέρασμα που η θερμοκρασία είχε ανέβει τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα. Kάπως έτσι ο Εσθονός βρέθηκε 22,4” εμπρός από τον δεύτερο Ogier που δεν παρασύρθηκε από τον ρυθμό του Tanak, οδήγησε με το μυαλό και ελπίζει στις ειδικές του Σαββάτου να έχει μια καλύτερη επίδοση. Πίσω του, στην τρίτη θέση και στα 6,4” βρίσκεται ο Latvala ο οποίος είχε και μια ατυχία όταν σε μια ειδική του έσβησε ο κινητήρας από δικό του όμως λάθος.
Στα 0,7” πίσω, στην τέταρτη θέση βρίσκεται ο Neuville ο οποίος στη δεύτερη ειδική κινήθηκε σε ρυθμό… βόλτας εξαιτίας κόκκινης σημαίας που βγήκε στο πέρασμά του. Σε αυτήν την ειδική ο Βέλγος πήρε πλασματικό χρόνο 6,6” πιο αργό από αυτόν του Tanak, κάτι που τον εκνεύρισε και τον έκανε να χάσει την ψυχραιμία του.
Ο Meeke παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε ελπιδοφόρα δεν κατάφερε στη συνέχεια να είναι ανταγωνιστικός όσο θα ήθελε και βρέθηκε πίσω από τον Neuville, ακολουθούμενος από τον Loeb που ξεκίνησε μουδιασμένος για να γράψει στη συνέχεια καλούς χρόνους και να ανέβει στο τέλος της ημέρας στην έκτη θέση εμπρός από τους Evans, Mikkelsen, Suninen και Lappi που συμπληρώνουν τη δεκάδα.
Όλοι αυτοί είχαν ένα λόγο να γκρινιάζουν (ή να δικαιολογούνται - ανάλογα πώς το ερμηνεύει κάποιος) είτε με τις σημειώσεις τους, είτε με το αυτοκίνητό τους, είτε με την πρόσφυση στις ειδικές.
Ησημερινή ημέρα περιλαμβάνει 120 αγωνιστικά χιλιόμετρα και όλα θα εξαρτηθούν από την κατάταση στην οποία θα βρίσκονται οι ειδικές και τις καιρικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση θα είναι η ημέρα που σε μαγάλο βαθμό θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα.