VW, παίρνει κεφάλαια από τα ηλεκτρικά και τα ρίχνει στα θερμικά

VW, παίρνει κεφάλαια από τα ηλεκτρικά και τα ρίχνει στα θερμικά

Η VW αποφάσισε να επανακατανείμει μερίδιο των πόρων που θα διέθετε για την ηλεκτροκίνηση στην περαιτέρω εξέλιξη των θερμικών κινητήρων της.

VW

Όλο και περισσότερες εταιρείες κάνουν δεύτερες σκέψεις σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία που προστίθεται στο άρμα των σκεπτικιστών είναι η VW.

Μετά το Dieselgate, η VW είχε επενδύσει πολλά στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά η χλιαρή αποδοχή των ID. μοντέλων, ώθησε το Βόλφσμπουργκ να αναθεωρήσει τη στρατηγική του και να επανακατανείμει το 1/3 των EV κονδυλίων στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η VW αγκάλιασε την ηλεκτροκίνηση, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο

VW

Μόλις το περασμένο έτος, η VW υπολόγισε ότι τα EV θα αντιστοιχούσαν στο 80% των ετήσιων πωλήσεων στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της 10ετίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ναυάγησε η συνεργασία Renault-VW για προσιτό ηλεκτρικό

Είχαν εγκριθεί €180 δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς, αλλά η γερμανική μάρκα θα χρησιμοποιήσει τώρα το 1/3 αυτών των πόρων για την περαιτέρω εξέλιξη των θερμικών κινητήρων της. Θα δαπανήσει δηλαδή περίπου €60 δισεκατομμύρια για να «διατηρήσει ανταγωνιστικά τα θερμικά μοντέλα της».

VW

Πρόσφατα η Mercedes-Benz κι η Ford δήλωσαν σκεπτικές σχετικά με τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους από το 2030. Έτσι, ο Martin Sander, Γενικός Διευθυντής της Ford Ευρώπης, δήλωσε ότι οι ΜΕΚ θα μπορούσαν να είναι ακόμα ζωντανές και μετά το 2030, μιλώντας πάντα για επαναφορτιζόμενα υβριδικά σύνολα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 5ετή παράταση στους θερμικούς κινητήρες δίνουν οι Γερμανοί

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, δήλωσε ότι αναμένει οι πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών αλλά και των υβριδικών, να αντιπροσωπεύουν έως και το 50% του συνόλου έως το 2030.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μία στις τρεις Mercedes-Benz του 2023 μπαίνουν στην πρίζα

Δηλαδή πέντε χρόνια αργότερα από την πρόβλεψη του 2021, όταν στόχευε να φτάσει στο ορόσημο του 50% έως το 2025, κυρίως με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

VW

Αντίστοιχες σκέψεις έκαναν κι οι ιθύνοντες της Bentley. Η βρετανική μάρκα πολυτελείας δεν θα παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2026, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ταυτόχρονα, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της θα πάρει τουλάχιστον 3ετή παράταση.

Ως μέρος του πλάνου Beyond100, η ​​Bentley σκόπευε να εξηλεκτρίσει αρχικά ολόκληρη την γκάμα της με επαναφορτιζόμενα υβριδικά κι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Εγκαταλείποντας οριστικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030. Αυτό δεν θα συμβεί παρά κάμποσο αργότερα.

VW

«Περιμέναμε μια πτώση των υβριδικών το 2028, το 2029 και το 2030, αλλά τώρα υπολογίζουμε ότι η ζήτηση θα παραμείνει ισχυρή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Adrian Hallmark, προσθέτοντας ότι «θα υπάρξει 3ετής αναβολή».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen ID.7, φτιάχτηκε για την Κίνα αλλά δεν αρέσει στους Κινέζους!

Αυτό σημαίνει ότι η ημερομηνία του πλήρους εξηλεκτρισμού έχει μετατεθεί πλέον στο 2033 και μένει να δούμε αν θα υπάρξει περαιτέρω παράταση στο μέλλον.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube