To VW Golf αποκτά για πρώτη φορά φουλ υβριδική έκδοση
Το VW Golf, το αδιαφιλονίκητο best-seller της εταιρείας και ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι έτοιμο να αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του πλήρως υβριδική υπόσταση.
Μπορεί τα μικρομεσαία χάτσμπακ να μην διανύουν τις ένδοξες μέρες του παρελθόντος, πλην όμως είναι μια κατηγορία που περιλαμβάνει μερικά από τα best-seller -και όχι μόνο- της σύγχρονης αυτοκίνησης. Μιλώντας για best-seller δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το VW Golf. Που σύμφωνα με δημοσιεύματα, αναμένεται να αποκτήσει για πρώτη φορά φουλ υβριδική υπόσταση.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ μπορεί να βρίσκεται στην σκιά των B-SUV, δεν παύει όμως να διαθέτει πέρα για πέρα αξιόλογες προτάσεις που μπορούν να καλύψουν με άνεση τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας. Εκτός των άλλων, είναι η κατηγορία στην οποία έχουν μεσουρανήσει δύο εκ των εμπορικότερων μοντέλων της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής. Ο λόγος φυσικά για την Toyota Corolla και το VW Golf.
Το VW Golf θα αποκτήσει φουλ υβριδική έκδοση για να αντιμετωπίσει με τα ίδια όπλα την Toyota Corolla
Οι πωλήσεις και των δύο πάνε πρίμα, ωστόσο το ιαπωνικό μοντέλο έχει ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Την υβριδική τεχνολογία. Αυτήν ακριβώς την τακτική θα ακολουθήσει και το Golf, με το Wolfsburg να αντικαθιστά τις πετυχημένες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με HEV παραλλαγές, όπως αναφέρει η γαλλική ιστοσελίδα L'Argus.
Ασφαλώς και μιλάμε για μια σημαντικότατη είδηση, μιας και επί του παρόντος θα είναι το μοναδικό φουλ υβριδικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας. Που μέχρι στιγμής εστίαζε σε 100% ηλεκτρικά μοντέλα και PHEV προτάσεις. Όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ της γαλλικής ιστοσελίδας, η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο στάδιο εξέλιξης του υβριδικού της κινητήρα, ώστε να τοποθετηθεί στην τρέχουσα, όγδοη γενιά του Golf. Χωρίς επί τους παρόντος να έχουμε στη διάθεσή μας πληροφορίες αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα.
Να σημειώσουμε όμως πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Wolfsburg εισάγει στη γκάμα του ένα HEV μοντέλο. Η αρχή έγινε το 2011 με το Touareg για να ακολουθήσει δύο χρόνια αργότερα το Jetta. Με τις υβριδικές τους παραλλαγές να μην έρχονται ποτέ στην ελληνική αγορά.
H έλευση του υβριδικού Golf σε καμία περίπτωση δεν ματαιώνει τα σχέδια για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του. Με τον τρόπο αυτό, οι επιτελείς της φίρμας θέλουν να γεφυρώσουν το χάσμα ανάμεσα στο θερμικό και ηλεκτρικό Golf, προχωρώντας σε μια ομαλότερη αλλαγή σκυτάλης. Θυμίζουμε πως το ηλεκτρικό Golf, που θα βασιστεί στην πλατφόρμα SSP αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2029, έπειτα από νεότερη ενημέρωση.
Δεν θα πρέπει λοιπόν να αποκλείσουμε την παράλληλη κυκλοφορία υβριδικού και ηλεκτρικού Golf, τουλάχιστον μέχρι το 2033. Ημερομηνία που σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα σημάνει το τέλος των θερμικών κινητήρων για την Volkswagen.