Volvo: Όλα τα μοντέλα μας ομολογκάρονται WLTP
Οι Σουηδοί πέρασαν με επιτυχία το τεστ «καθαρότητας», εκεί που κάποιοι από τους Γερμανούς ακόμα ταλαιπωρούνται.
Ο ευρωπαϊκός κύκλος ομολογκασιόν κατανάλωσης και εκπομπών WLTP, πιο αυστηρός από τον προηγούμενο NEDC, μπαίνει σιγά σιγά σε εφαρμογή. Από το Σεπτέμβριο του 2019, οι κατασκευαστές υποχρεώνονται να περάσουν όλα τα μοντέλα τους, παλιά και νέα, από τη μέτρηση με τα νέα πρότυπα.
Η Volvo λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση βρίσκεται ένα βήμα εμπρός, καθώς όλα τα μοντέλα του καταλόγου της είναι πιστοποιημένα κατά WLTP.
Η Volvo δεν είναι η μόνη premium φίρμα που πέρασε τα μοντέλα της από την καινούργια ευρωπαϊκή ομολογκασιόν WLTP. Η οποία να θυμίσουμε περιλαμβάνει μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες κίνησης και όχι μόνο στο εργαστήριο. Αλλά η σουηδική φίρμα είναι πιθανώς μία από τις πρώτες που «προσάρμοσε όλες τις εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μεγάλες εκπτώσεις σε στοκ λόγω WLTP
Τι σημαίνει αυτό; Απλώς ότι όλα τα μοντέλα που αναφέρονται στον κατάλογο της Volvo έχουν περάσει ήδη το τεστ WLTP και ότι ανταποκρίθηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Εδώ να σημειώσετε ότι είναι υποχρεωτικό το φίλτρο για τα σωματίδια και για τους βενζινοκινητήρες, ένα νεωτερισμός που θα αποτελέσει κοινό τόπο για τους κατασκευαστές τους επόμενους μήνες, καθώς αυτά τα μοτέρ με άμεσο ψεκασμό εκπέμπουν επίσης μικροσωματίδια. Όσον αφορά τους ντίζελ, η Volvo δεν ανακάλυψε την πυρίτιδα, καθώς επαφίεται στο σύστημα SCR με τη χρήση ουρίας –το σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) είναι ένας τρόπος μετατροπής των οξειδίων του αζώτου (NOx) με τη βοήθεια ενός καταλύτη σε διατομικό άζωτο (Ν2) και νερό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW, VW και Renault προειδοποιούν για το νέο τρόπο μέτρησης ρύπων στην ΕΕ
Το πέρασμα στο WLTP από τη Volvo αποτελεί σημαντικό παράγοντα για το Σουηδό κατασκευαστή, καθώς δείχνει ότι μπορεί να συνεχίσει απρόσκοπτα την παραγωγή του ύστερα από τον Σεπτέμβριο, οπότε και επικρατεί καθολικά η νέα ομολογκασιόν. Οι Σουηδοί τα κατάφεραν νωρίτερα, εκεί που σε άλλους παίρνει περισσότερο χρόνο. Η BMW, για παράδειγμα, που αναγκάστηκε να διακόψει την παραγωγή της M3 και της 550i για αρκετά μακριά περίοδο, για να μπορέσει να βρει τεχνική λύση για την «απορρύπανση» κάποιων κινητήρων παλαιότερης σχεδίασης. Ή η Audi που αναγκάστηκε να διακόψει την πώληση του SQ5...