V8 LE60, το MGB GT επιστρέφει ως restomod με 380 ίππους
Το MGB GT νεκρανασταίνεται και συνδυάζει πολυτελή προσέγγιση με μπόλικο γκάζι.
Το MGB GT επιστρέφει και παρά την αναντίρρητη βρετανικότητα του μοντέλου, η Frontline Cars που το αναβιώνει έρχεται από τη Βόρεια Αμερική.
Αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα την Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Monterey και θα κερδίσει το κοινό με τη ρετρό σχεδίαση, την πολυτέλεια της καμπίνας και τις εκρηκτικές επιδόσεις. Στην καρδιά του restomod MGB GT βρίσκεται ένας V8 της Rover, με απόδοση που φτάνει τους 380 ίππους και τα 403 Nm. Δηλαδή περίπου 4πλάσια ιπποδύναμη από του κλασικού μοντέλου.
Τι συμβαίνει όταν παντρεύεις βρετανική πολυτέλεια με 3 kg ανά ίππο; Ένα MGB GT σού κλείνει το μάτι
Με το βάρος να περιορίζεται στα 1.121 kg και την κίνηση να γίνεται από τον πίσω άξονα, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μάλιστα, καταλαβαίνετε ότι θα πρόκειται για μια ανόθευτη εμπειρία οδήγησης.
Η Frontline Cars υποστηρίζει ότι έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες επεμβάσεις ώστε το στήσιμο να είναι ανάλογο των εκρηκτικών επιδόσεων. Πόσο γρήγορο είναι; Περί τα 4” για το 0-100.
Με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων της Tremec και την ακαριαία απόκριση που υπόσχονται τα πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά, δεν θα του λείπει ο πωρωτικός ήχος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Alfa Romeo Sprint επιστρέφει ως restomod από την Πορτογαλία
Με πλήρη ονομασία LE60 V8, οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη της χρονιάς, με την προγραμματισμένη παραγωγή να περιορίζεται στα 30 αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει ακόμα ακριβής τιμολόγηση, άλλωστε το κάθε αυτοκίνητο θα προσφέρει ατελείωτες επιλογές εξατομίκευσης.
Μην περιμένετε πάντως κάτι λιγότερο από €150.000. Κάθε MGB GT θα έχει αποκατασταθεί στον υπέρτατο βαθμό κι η καμπίνα του θα είναι ντυμένη με δέρμα κι άλλα υλικά υψηλής ποιότητας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Ferrari F355 επιστρέφει ως το απόλυτο restomod με 426 ίππους
Για τους λάτρεις της ηλεκτροκίνησης, προσφέρεται κι η έκδοση Bee με 115 ίππους και 220 Nm. Χρειάζεται περίπου διπλάσιο χρόνο για να επιταχύνει στα 100 km/h, 8,8”. Η μπαταρία των 40 kWh παρέχει αυτονομία έως και 225 km.
Αυτό που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα ηλεκτρικά είναι ότι συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Αν πάντως βαριέστε τις αλλαγές, μπορείτε να αφήσετε μια 3η στο σασμάν κι ο ηλεκτροκινητήρας να αναλάβει τα υπόλοιπα.