Restomod: Mercedes-Benz W111 με μοτέρ AMG V8
Όταν η παλιά σχολή συνδυάζεται με σύγχρονη τεχνολογία, όπως σε αυτή την περίπτωση, το τίμημα μπορεί να είναι βαρύ. Μέχρι και €400.000.
Εταιρείες μετατροπών, όπως η Singer, η Kaege, η GP και η FJ Company, αναζωογονούν την επιθυμία κάποιων για κλασικά αυτοκίνητα.
Μοντέλα όπως η Porsche 911 και το Toyota FJ Land Cruiser έχουμε δει να ενσωματώνουν σύγχρονα στοιχεία που δεν προσβάλλουν την υπόσταση, εντός και εκτός εισαγωγικών, ενός κλασικού αυτοκινήτου.
Μια από αυτές είναι και η Mechatronik Engineering που εδρεύει στο Pleidelsheim, στη Γερμανία, που καταπιάστηκε με ένα παράδοξο πρότζεκτ. Αποφάσισε να εργαστεί στο αντικείμενό της πάνω σε μια πολυτελή κουπέ W111, που κατασκευαζόταν μεταξύ των ετών 1961 και 1971 -οι μπερλίνες από το 1959. Κάτω από το καπό της λοιπόν, τοποθετήθηκε ένας 5,5λιτρος V8 από Mercedes-AMG SLK 55 που αποδίδει ισχύ 365 PS. Μια ισχυρή αναβάθμιση ισχύος, αν αναλογιστεί κάποιος ότι ο στάνταρ 3,5λιτρος Μ116 V8 των W111 280 3.5 SE απέδιδε 200 άλογα. Και γι’ αυτό το restomodding της W111, η Mechatronik ζητά 400.000 ευρώ, σύμφωνα με το website της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια ορίτζιναλ Mercedes-Benz 280 SE 3.5 Cabriolet του 1970
Η μοντίφα όμως δεν σταματά στο μοτέρ, καθώς το γερμανικό ατελιέ τοποθέτησε επίσης αναβαθμισμένο ABS, μια σειρά στοιχείων άνεσης, μοντέρνα ανάρτηση, καθώς και ζώνες ασφαλείας τριών σημείων. Εξωτερικά όμως, τίποτα δεν μαρτυρά τη μετατροπή και το θηριώδη V8 που κρύβεται κάτω από το καπό. Κι αν πάτε την κουπέ σας και δεν μείνετε ικανοποιημένος, η Mechatronik θα την επαναφέρει σε στοκ κατάσταση με μεγάλη ευκολία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή η Mercedes κάμπριο είναι πραγματικά μοναδική – ευτυχώς!...
Το αυτοκίνητο-δείγμα του γερμανικού οίκου είναι φινιρισμένο σε ένα πολύ αριστοκρατικό μαύρο χρώμα, ενώ το άψογο δερμάτινο σαλόνι είναι φινιρισμένο σε δέρμα Cognac στο χρώμα της καραμέλας. Πέρα των μετατροπών σε μοτέρ και φρένα, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του αυτοκινήτου παραμένουν τα ορίτζιναλ. Το οδόμετρο αναγράφει 11.299 km που δεν διευκρινίζεται σε τι αναφέρονται: Αν πρόκειται για τα συνολικά χιλιόμετρα ή για τα χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί ύστερα από τη μετατροπή.
Όπως και να ’χει όμως, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια περίπτωση εντυπωσιακού restomodding. Οπωσδήποτε ακριβού να αναλογιστεί ότι οι Porsche 911 όπως τις έχει φανταστεί η αμερικανική GProgramm ξεκινούν από τις $200.000, ενώ το πιο «ταπεινό» Toyota FJ Land Cruiser η FJ Company το χρεώνει από 55 έως 90 χιλιάδες δολάρια.
[Πηγή Mechatronik Engineering]