Ηλεκτρική 911: Την περιμένουμε... αύριο, ενώ είναι εδώ από χθες
Ενώ μιλάμε για το αν και πότε η Porsche θα τολμήσει να φτιάξει την πρώτη υβριδική 911, υπάρχει ήδη μία αμιγώς ηλεκτρική.
Γίνεται ντόρος για το αν και πότε η Porsche θα τολμήσει να σοκάρει τους παραδοσιακούς της πελάτες και λάτρεις της μάρκας ενσωματώνοντας στο πλέον εμβληματικό της μοντέλο, στην 911, την υβριδική τεχνολογία που ήδη διαθέτει στην Cayenne και στην Panamera.
Ενώ οι αερόψυκτες 911 είναι ένα σίγουρο χαρτί στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων, υπάρχουν και κάποιοι που τολμούν να καινοτομήσουν έστω κι αυτό αλλοιώνει τον χαρακτήρα του μοντέλου. Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης αυτής της ασημένιας Targa του 1973.
Παρέδωσε αυτό το… κόσμημα στην Zelectric Motors, μία εταιρεία που ειδικεύεται στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στις σχετικές μετατροπές. Η εταιρεία ασχολείται κυρίως με την μετασκευή παλαιών «σκαραβαίων» της VW, αντικαθιστώντας το παλαιολιθικό τους σύστημα κινητήρα-μετάδοσης με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Το κλασικό Beetle είναι μια μοδάτη επιλογή για ένα νέο κοινό που θέλει να συνδυάζει την κλασική εμφάνιση με σύγχρονη, «πράσινη» τεχνολογία. Είναι δύο κόσμοι διαφορετικοί, δύο εποχές μακρινές τις οποίες συνδυάζει σε ένα όχημα η Zelectric.
Σχετικά με την συγκεκριμένη Porsche τώρα. Το πρώτο βήμα ήταν η αφαίρεση του επίπεδου 6κύλινδρου κινητήρα, και η αντικατάστασή του από ένα διπλό ηλεκτρικό μοτέρ AC-34 τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει μια συστοιχία μπαταριών 54 kWh από ένα τρακαρισμένο Tesla Model S, η οποία είναι μοιρασμένη τόσο στο πίσω όσο και στο εμπρός μέρος. Η Zelectric υποστηρίζει ότι η ιπποδύναμη είναι 150 άλογα και η ροπή 30,4 kgm. Προσέξτε την διαμόρφωση των χοντρών καλωδίων τροφοδοσίας. Θυμίζουν τους αυλούς μίας 6κύλινδρης διάταξης. Τώρα βέβαια, γίνεται να οδηγείς αυτή την κούκλα χωρίς να ακούς την χαρακτηριστική χροιά του αερόψυκτου μπόξερ; Αφύσικο μοιάζει.
Πηγή R&T