Toyota GR Yaris φοράει τα αυτοκόλλητα της Celica του 1993
Τα δύο Toyota GR Yaris με τα αυτοκόλλητα της Castrol θα τρέξουν στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Ράλι 2024.
Ελάχιστα αυτοκίνητα ράλι συναγωνίζονται τη διαχρονική γοητεία της Toyota Celica GT-Four που κοσμείται με τα εμβληματικά αυτοκόλλητα της Castrol τη σεζόν του 1993. Προκαλώντας ένα κύμα νοσταλγίας, το νέο Toyota GR Yaris Rally2 θα φορέσει με περηφάνια την ίδια «ενδυμασία» στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Ράλι του 2024, προκαλώντας ενθουσιασμό στους θαυμαστές της μάρκας.
Η παρουσίαση της νέας «Castrol MEM Rally Team» πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το Toyota GR Yaris Rally2 πόζαρε δίπλα στην εμβληματική «γιαγιά» του, τη Celica GT-Four ST185.
Τα μπλε με χρυσές ζάντες Impreza και τα αυτοκόλλητα της Castrol στη Celica θα στοιχειώνουν για πάντα τη νιότη μας
Το λευκό αμάξωμα με τις πράσινες και κόκκινες πινελιές, αν και με πιο σύγχρονα γραφικά, δημιουργήθηκαν από την Keane Design. Η κουπέ Celica GT-Four ST185 δείχνει φρέσκια ακόμα και σήμερα, αλλά και το χάτσμπακ Toyota GR Yaris Rally2 φαίνεται αρκετά επιθετικό χάρη στα φαρδιά φτερά και τις υπερμεγέθεις αεροτομές.
Η Castrol MEM Rally Team θα αγωνιστεί με δύο αυτοκίνητα, το ένα με πλήρωμα τους Meirion Evans και Jonathan Jackson, το άλλο με τους Chris Ingram και Alex Kihurani. Ο Meirion Evans, μεταβαίνοντας από ένα VW Polo στο Toyota GR Yaris, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του, δηλώνοντας: «Αυτή η ευκαιρία είναι η πιο συναρπαστική που είχα στην καριέρα μου μέχρι σήμερα».
Το GR Yaris Rally2, που αναπτύχθηκε από την Toyota Gazoo Racing στη Φινλανδία και πιστοποιήθηκε για τους κανόνες του WRC2, υπάρχει από το 2022. Σε αντίθεση με το πλήρες αντίστοιχο Rally1, το οποίο διαθέτει υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το Rally2 είναι εξοπλισμένο με μια εξηλεκτρισμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 3κύλινδρου κινητήρα των 1,6 lt. Συνεργάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων που κατανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανέκδοτο, το Toyota GR Yaris κοστίζει στη Γαλλία σχεδόν €110.000
Όσον αφορά την πηγή έμπνευσης, η Toyota GT-Four ST185 οδηγήθηκε από τους Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol, οι οποίοι κέρδισαν τους τίτλους το 1992, το 1993 και το 1994 αντίστοιχα.
Το αγωνιστικό του Group Α τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 lt που συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων της Xtrac.