Θερμικοί κινητήρες και μετά το 2035 στην Ευρώπη!
Οι φανατικοί βενζινοαίματοι αυτού του πλανήτη, μπορούν να πάρουν μια βαθιά ανάσα ανακούφισης αφού σύμφωνα με πληροφορίες, οι θερμικοί κινητήρες θα διατηρηθούν εν ζωή στην Ευρώπη και μετά το 2035!
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Reuters, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει συντάξει ένα νέο σχέδιο που θα επιτρέπει στους κατασκευαστές να πωλούν καινούργια αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, αρκεί να είναι κλιματικά ουδέτεροι και να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.
Οι κακές γλώσσες υποστηρίζουν ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έβαλε νερό στο κρασί της έπειτα από αφόρητες πιέσεις των Γερμανών, οι οποίοι αντιδρούσαν σθεναρά στην σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035.
Με τη νέα πρόταση που σύντομα θα αναρτηθεί επίσημα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, άπαντες θα μείνουν ευχαριστημένοι, με τους Γερμανούς οι οποίοι έχουν επενδύσει μεγάλα κεφάλαια στα συνθετικά καύσιμα να βλέπουν το αίτημα του να γίνεται δεκτό και τους υπόλοιπους Ευρωπαϊους και κυρίως τους Γάλλους, να πείθονται ότι η συγκεκριμένη τροπολογία δε θα «μπλοκάρει» την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκτελεστικός βραχίονας της ΕΕ, προτείνει σε επιστολή της προς τη γερμανική κυβέρνηση τη δημιουργία ενός προσχεδίου ορισμένων γενικών μεταβατικών αρχών αναγκαίων όμως προκειμένου τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα να μπορούν να συνεχίσουν να πωλούνται και μετά το 2035.
Η πρόταση σκοπεύει στη δημιουργία ουσιαστικά μιας νέας κατηγορίας οχημάτων που θα μπορούν να κινηθούν επί ευρωπαϊκού εδάφους ανενόχλητα, αρκεί να χρησιμοποιούν αποκλειστικά καύσιμα ουδέτερου άνθρακα. Με την προϋπόθεση, ότι θα διασφαλιστεί με τη βοήθεια της τεχνολογίας, η μη χρήση σε αυτά τα οχήματα οποιοδήποτε άλλου καυσίμου!
Η νέα πρόταση, σύμφωνα με την Επιτροπή, θα τεθεί άμεσα προς συζήτηση και έγκριση εφόσον όμως τα κράτη μέλη εγκρίνουν την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με βενζίνη και ντίζελ. Κάτι που αναμένεται να επιτευχθεί εντός της εβδομάδας και όπως όλα δείχνουν νωρίτερα από τη σύνοδο κορυφής των 27 ηγετών στις 23 Μαρτίου στις Βρυξέλλες.