Το Tesla Roadster θα χρειάζεται λιγότερο από 1” για το 0-100

Το Tesla Roadster θα χρειάζεται λιγότερο από 1” για το 0-100

Τάδε έφη Elon Musk, ο οποίος ανακοίνωσε ότι το αργοπορημένο ηλεκτρικό hypercar θα καταφτάσει του χρόνου.

Tesla Roadster

Η έκδοση παραγωγής του Tesla Roadster θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Elon Musk, υποστηρίζοντας ότι το ηλεκτρικό μοντέλο θα καταφτάσει με τρομακτικά νούμερα απόδοσης. Συμπεριλαμβανομένης μιας επιτάχυνσης κάτω από το 1,0 δευτερόλεπτο για τα 0-60 mph, ήτοι 0-97 km/h.

Σε ανάρτησή του στο X, ο Νοτιοαφρικανός δήλωσε ότι οι προδιαγραφές του Tesla Roadster έχουν «αυξηθεί ριζικά» κι υποσχέθηκε ότι «δεν θα υπάρξει ποτέ άλλο αυτοκίνητο σαν αυτό».

Τα 60 mph θα έρχονται σε λιγότερο από 1”, αλλά αυτό θα είναι το λιγότερο εντυπωσιακό στοιχείο του νέου μοντέλου, διατυμπανίζει ο Elon Musk

Τα νούμερα επιδόσεων που ανακοινώθηκαν το 2017 έκαναν λόγο για επιτάχυνση 0-60 mph σε 1,9” και 0-100 mph σε 2,3 αργότερα. Δηλαδή συνολικά 4,2” για το 0-160 km/h, αλλά αυτή η επίδοση είναι πλέον ξεπερασμένη, αφού το οικογενειακό Tesla Model S Plaid χρειάζεται 4,4” για την ίδια μέτρηση.
Επίσης, το 2017 ο Musk υποσχόταν τελική άνω των 400 km/h κι αυτονομία στα 1.000 km. Τώρα δήλωσε ότι η έκδοση παραγωγής του Tesla Roadster θα χρειάζεται τον μισό χρόνο για το 0-60 mph κι αυτή είναι μια πραγματικά ακραία δήλωση.

Πρόκειται για μία ακόμα φανφαρώδη ανακοίνωση του αινιγματικού CEO ή έχει λογική και μπορεί να γίνει πραγματικότητα;

 Tesla Roadster

Καταρχάς, να ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι υπάρχει σήμερα ηλεκτρικό πρωτότυπο που κάνει το 0-100 σε λιγότερο από δευτερόλεπτο. Είναι ένα πειραματικό φορμουλάκι ελβετικού πανεπιστημίου, κάνει 0,9αλλά δεν μπορεί να αποτελέσει ένδειξη για το πώς θα επιταχύνει ένα αυτοκίνητο παραγωγής των δύο τόνων, αφού ζυγίζει μόλις 140 κιλά κι έχει 330 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mythen, το ταχύτερο EV του κόσμου

Από την άλλη, έχουμε τη δήλωση του επικεφαλής μηχανικού του Rimac Nevera, ο οποίος ισχυρίζεται ότι το κροατικό ηλεκτρικό hypercar έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 1”.

 

 

Ο λόγος που το Nevera παραγωγής δεν ολοκληρώνει το 0-100 km/h τόσο καταιγιστικά γρήγορα είναι ότι δε σχεδιάστηκε απλά να επιταχύνει, αλλά για να είναι φιλικό στη καθημερινή χρήση. Επομένως είναι κάτι που τεχνικά γίνεται.

Φορώντας ελαστικά Michelin Cup 2 R που έχουν προδιαγραφές για χρήση σε δημόσιο δρόμο, το Rimac έχει καταγράψει 1,74 για το 0-100 km/h και 3,21” για το 0-160. Συνολικά κατέχει 24 ρεκόρ ταχύτητας κι επιτάχυνσης, ένα εκ των οποίων αφορά την τελική ταχύτητα με την όπισθεν.

Tesla Roadster

Να αναφέρουμε επίσης ότι όταν η Tesla ανακοινώνει μια επίδοση για το 0-100, δεν προσμετρά το πρώτο πόδι κύλισης, δηλαδή τα πρώτα 30,48 cm. Τουτέστιν, τον χρόνο που χρειάζεται για να νικηθεί η αρχική αδράνεια. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Ferrari δοκιμάζει μυστικά το Tesla Model S Plaid;

Ως εκ τούτου, τα 2,1” που δηλώνει για το S Plaid για το 0-100, στην πράξη είναι 2,3” με 2,4”. Όπως και να έχει, ακόμα κι αν το «κάτω από 1”» γίνει στην πράξη 1,2” ή 1,3”, πάλι πρόκειται για αδιανόητες επιδόσεις, που δεν μπορούν να διαχειριστούν ακόμα κι έμπειροι οδηγοί αγώνων.

 

 

Μένει να δούμε πόσες από τις υποσχέσεις του Musk θα πραγματοποιηθούν. Δεν ξεχνούμε ότι το Cybertruck παραγωγής ήταν τελικά πιο αργό, πιο ακριβό και με μικρότερη αυτονομία από τα νούμερα που είχαν ανακοινωθεί αρχικά.

Η αμερικανική εταιρεία στοχεύει να ξεκινήσει τις παραδόσεις του Tesla Roadster το 2025, έχοντας ήδη υποσχεθεί αντίστοιχες ημερομηνίες κυκλοφορίας το 2020, το 2022 , το 2023 και το 2024.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube