Θα δούμε Toyota Land Cruiser με μοτέρ υδρογόνου;
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ξεκινήσει στην Αυστραλία τις πρώτες της δοκιμές για ένα Toyota Land Cruiser με μοτέρ υδρογόνου.
Η Toyota, ούσα για άλλη μια φορά πρωτοπόρα, ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα στην Αυστραλία, δίνοντας στο βαν HiAce τον τούρμπο V6 κινητήρα του Toyota Land Cruiser (LC300).
O κινητήρας αυτός είναι τροποποιημένος με τέτοιο τρόπο ώστε να καίει υδρογόνο. Στην παρουσίασή του οι άνθρωποι της εταιρείας ανέφεραν πως η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είχε νόημα και στο Land Cruiser, συνεχίζοντας παράλληλα να δουλεύουν πάνω σε μοτέρ εσωτερικής καύσης που καίνε υδρογόνο.
«Υπάρχουν δυνατότητες προσαρμογής κινητήρων με υδρογόνο σε αυτά τα μεγάλα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του Land Cruiser. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα που προορίζονται να ρυμουλκούν και να μεταφέρουν μεγάλα φορτία» παραδέχτηκε ο πρόεδρος του Hydrogen Factory, Mitsumasa Yamagata.
H Toyota δεν σταματά να επενδύει στο υδρογόνο, εξοπλίζοντας το βαν HiAce με τον κινητήρα του Toyota Land Cruiser
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η ισχύς στο τροποποιημένο V6 μοτέρ του HiAce έχει μειωθεί από τα 410 PS και τα 650 Nm ροπής του twin-Turbo V6 στα 163 PS και τα 354 Nm ροπής. Το HiAce διαθέτει τρεις δεξαμενές υδρογόνου που είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα και προσφέρουν αυτονομία για 200 km.
Η Toyota, να θυμίσουμε πως από το 2017 έχει αρχίσει να εργάζεται πάνω σε μοτέρ εσωτερικής καύσης που είναι τροποποιημένα για να καταναλώνουν υδρογόνο. Ακόμη, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 lt του GR Yaris έχει ήδη δοκιμαστεί σε αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ ταυτόχρονα δοκιμάζεται και το υδρογονοκίνητο Toyota Hilux.
O ιαπωνικός κολοσσός έχει διατυπώσει πολλές φορές στο παρελθόν πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι πανάκεια και πως οι μηδενικές εκπομπές ρύπων μπορούν να επιτευχθούν ακόμα και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.