Μπαταρία από την CATL για 400 km αυτονομίας σε 10’
Η νέα μπαταρία Shenxing Superfast Charging Battery της CATL υπόσχεται υπέρ-ταχεία φόρτιση με οποιαδήποτε θερμοκρασία. Και θα είναι εμπορικά διαθέσιμη το 2024.
O στόχος των κατασκευαστών αυτοκινήτων για γρήγορη φόρτιση, μεγάλη αυτονομία και βιωσιμότητα στους συσσωρευτές είναι και στόχος των περισσότερων κατασκευαστών μπαταριών.
Τα ηλεκτρικά οχήματα του αύριο, κατά την CATL, χρειάζεται να μπορούν να αποκτήσουν μέγιστη αυτονομία σε λιγότερο από δέκα λεπτά.
Η CATL, από τους ηγέτες στο τομέα των συσσωρευτών, επενδύει στην εξέλιξη τεχνολογιών που θα καταστήσουν δυνατό αυτό τον στόχο. Και σύντομα θα γίνει πραγματικότητα, κατά πώς διατείνεται η κινεζική εταιρεία, με τη Shenxing Superfast Charging Battery.
Οι προδιαγραφές της νέας Shenxing Superfast Charging Battery της CATL θα αποκαλυφθούν πλήρως στο τέλος του 2023
Πίσω από αυτό το όνομα-μακρινάρι κρύβεται μια νέα μονάδα εξοπλισμένη με τεχνολογία φωσφορικού σιδήρου λιθίου -LFP. Αν και δεν έχει ακόμη καθοριστεί η χωρητικότητα, ο κινεζικός κολοσσός ανακοινώνει αυτονομία έως και 700 km. Επιπλέον, ο νέος ηλεκτρολύτης θα επιτρέπει στην μπαταρία να παρουσιάζει παρόμοια απόδοση ακόμα και σε κρύο καιρό.
Με αυτά και με αυτά λοιπόν, η CATL υπόσχεται γρήγορες επαναφορτίσεις ακόμα και τον χειμώνα
Ωστόσο, όσον αφορά την επαναφόρτιση, η Shenxing Superfast Charging Battery πρβλέπεται να διευρύνει το σημαντικά τη διαφορά με τον ανταγωνισμό. Το υγρό διάλυμα της CATL θα επιτρέπει στην μπαταρία να διατηρήσει συντελεστή φόρτισης 4 C, που ισοδυναμεί με ισχύ φόρτισης τέσσερις φορές τη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Τα κρυπτογραφημένα δεδομένα παραμένουν σε γνώση μόνο της CATL. Ωστόσο, ο κατασκευαστής υποδεικνύει στην εξασφάλιση αυτονομίας 400 km μόλις σε 10 λεπτά σε ένα αρκετά ισχυρό τερματικό ταχείας φόρτισης. Θα μπορούσε επίσης να εξασφαλίσει επαναφόρτιση 0-80% σε 30 λεπτά με θερμοκρασία -10 °C.
Η νέα Shenxing Superfast Charging Battery θα αποκαλυφθεί πλήρως στο τέλος του 2023 και θα έχει την πρώτη της εφαρμογή σε αυτοκίνητο το 2024.