Η Audi δικτυώνει τα αυτοκίνητά της με τους σηματοδότες στο Düsseldorf

Η Audi δικτυώνει τα αυτοκίνητά της με τους σηματοδότες στο Düsseldorf

Τι είναι το αποκαλούμενο «πράσινο κύμα» και πώς μπορεί να πετύχει εξοικονόμηση καυσίμου που μπορεί να φτάσει και το 15%.

Η Audi κάνει ένα βήμα στο μέλλον, ως ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίως που υλοποίησε την επικοινωνία-δικτύωση των μοντέλων παραγωγής της με τα φανάρια κυκλοφορίας.

Το Düsseldorf είναι η δεύτερη πόλη στην Ευρώπη (μετά το Ingolstadt), στην οποία η Audi εισάγει το Traffic Light Information, σε ελεύθερη απόδοση την υπηρεσία πληροφόρησης για το πράσινα φανάρια κυκλοφορίας. Ήδη από τα τέλη Ιανουαρίου, οι οδηγοί μοντέλων της Audi βλέπουν στο κόκπιτ τους πληροφόρηση από το επόμενο φανάρι κυκλοφορίας στην πορεία τους, αυξάνοντας την πιθανότητα να πιάσουν ένα «πράσινο κύμα».

Σήμερα στο δίκτυο συμμετέχουν 150 φανάρια κυκλοφορίας. Μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, οι περισσότερες από τις διασταυρώσεις στο Düsseldorf, 450 από τις συνολικά περίπου 600 εγκαταστάσεις, θα συνδεθούν στο δίκτυο. Οι υπηρεσίες Όχημα-προς-Υποδομή (Vehicle-2-Infrastructure, V2I) όπως το Traffic Light Information της Audi, αυξάνουν την ευκολία, την ασφάλεια και την εξοικονόμηση καυσίμου στους δρόμους των πόλεων.

aud

Το Traffic Light Information της Audi περιλαμβάνει δύο λειτουργίες: Προτεινόμενη Ταχύτητα με στόχο τα Συνεχόμενα Πράσινα Φανάρια (Green Light Optimized Speed Advisory - GLOSA) και Χρόνο-μέχρι-το-Πράσινο (Time-to-Green). Το GLOSA υπολογίζει την ιδανική ταχύτητα για να επωφεληθεί ο οδηγός από ένα πράσινο κύμα. Για παράδειγμα, αν ο οδηγός ακολουθήσει την προτεινόμενη από το σύστημα ταχύτητα, στο επόμενο φανάρι θα φτάσει μόλις αυτό ανάψει πράσινο. Αυτό μειώνει το συνεχές σταμάτα ξεκίνα που συντελεί σε άσκοπη κατανάλωση.

Εάν η διακοπή σε κόκκινο φανάρι είναι αναπόφευκτη, αντίστροφη μέτρηση εμφανίζει τα δευτερόλεπτα που απομένουν μέχρι να ανάψει και πάλι το πράσινο. Οι οδηγοί μπορούν να χαλαρώσουν, να πάρουν το πόδι τους από το γκάζι και να εξοικονομήσουν καύσιμο.

Μελέτες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι οδηγοί κινούνται μέσα στις πόλεις με καλύτερη ενεργειακή απόδοση χάρη στην επικοινωνία του αυτοκινήτου με τα φανάρια κυκλοφορίας. Σε ένα πιλοτικό έργο, η Audi κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15%.

tra

Η Audi σε συνεργασία με εταιρείες εξειδικευμένες στο έλεγχο της κυκλοφορίας έχει αναπτύξει ένα σύνθετο αναλυτικό αλγόριθμο που υπολογίζει ακριβείς προβλέψεις από τρεις πηγές: Aπό το πρόγραμμα ελέγχου των σημάτων κυκλοφορίας, από τα δεδομένα της κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο καθώς και από έναn συνδυασμό στοιχείων από κάμερες κυκλοφορίας, λωρίδες ανίχνευσης στην επιφάνεια του δρόμου, δεδομένα σχετικά με την κυκλοφορία λεωφορείων και τραμ και, τέλος, των κουμπιών που πιέζουν οι πεζοί προκειμένου να διακόψουν την κυκλοφορία για να διασχίσουν με ασφάλεια το δρόμο.

Ο αλγόριθμος πρόβλεψης είναι σε θέση ακόμα και να αυτο-βελτιώνεται συνεχώς, λαμβάνοντας υπόψη για παράδειγμα τον όγκο της πρωινής κυκλοφορίας ή τις διαφορετικές ώρες που αποχωρούν τα παιδιά από βρεφονηπιακούς σταθμούς και σχολεία. Αλλά και το ίδιο το σύστημα αυτο-βελτιώνεται, καθώς λαμβάνει σήματα από τα αυτοκίνητα Audi, μόλις το πίσω τμήμα τους περάσει τη διασταύρωση, ελέγχοντας το ίδιο την ακρίβεια λειτουργίας του.

audi

Το Traffic Light Information της Audi τέθηκε πιλοτικά σε εφαρμογή για πρώτη φορά το 2016 στο Las Vegas. Σήμερα, αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 10.000 διασταυρώσεις στις ΗΠΑ, περιλαμβανομένων περίπου 2.000 στο Manhatan της Νέας Υόρκης.

Το Traffic Light Information λειτουργεί σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα Audi e-tron, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q7 και Q8. Προαπαιτούμενο είναι το πακέτο Audi connect Navigation & Infotainment, η προαιρετική αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας μέσω κάμερας και φυσικά, η ύπαρξη κατάλληλης υποδομής στα φανάρια κυκλοφορίας της εκάστοτε πόλης -Δείτε ΕΔΩ όλα όσα θέλετε να μάθετε για τα μοντέλα της Audi)

[Πηγή Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube