H BYD φέρνει επανάσταση με την μπαταρία Blade δεύτερης γενιάς
Η BYD παρουσίασε τη δεύτερη γενιά της μπαταρίας Blade για τα μελλοντικά της EV, θέλοντας να εξασφαλίσει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, χαμηλότερο βάρος και χαμηλότερο κόστος.
Με τη νέας γενιάς μπαταρία Blade II, η BYD υπόσχεται μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και αρκετά χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τις υπάρχουσες μπαταρίες. Με πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές σύμφωνα με τον CEO της BYD, Wang Chuanfu.
H δεύτερη γενιά των μπαταριών τύπου Blade της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα τη Shenzhen θα λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2024, πιθανότατα μέσα στον Αύγουστο. Τι είναι όμως αυτό που ξεχωρίζει την μπαταρία Blade; Πρώτα απ΄όλα το σχήμα της. Η ορθογώνια κατασκευής της, της επιτρέπεται να ψύχεται και να προθερμαίνεται καλύτερα. Παράλληλα, αντέχει στις υψηλές αποδόσεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, διότι έχει τη μορφή κηρήθρας από αλουμίνιο, με ανθεκτικά πάνελ σε κάθε πλευρά της.
Η ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας Blade II φτάνει 190 Wh/kg, σύμφωνα με την BYD
Η χωρητικότητά της είναι σχεδόν διπλάσια συγκριτικά με άλλες που συνήθως χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά μοντέλα, επιτρέποντας στα πονήματα της BYD να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία. Πέραν τούτων, αντέχει πάνω από 5.000 κύκλους επαναφόρτισης, οπότε έχει και το πλεονέκτημα μεγαλύτερης διάρκειας μέχρι να χρειαστεί να αντικατασταθεί.
Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2020, είχε ενεργειακή πυκνότητα 140 Wh/kg. Με το πέρασμα του χρόνου βελτιώθηκε στα 150 Wh/kg, με τη δεύτερη γενιά να φτάνει τα 190 Wh/kg. Στην πράξη, αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη αυτονομία, μικρότερο βάρος και μέγεθος μπαταρίας και ως εκ τούτου χαμηλότερες τιμές.
Ταυτόχρονα, η BYD θα συνδυάσει τις μπαταρίες Blade II με τις νέες και καινοτόμες πλατφόρμες, e-Platform 4.0 και DM (Dual Mode) Platform, για τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά της. Στόχος για τα τελευταία είναι να πετύχει συνδυαστική αυτονομία άνω των 2.000 km.
Η στρατηγική του κινεζικού κολοσσού με τη μπαταρία Blade II και την πλατφόρμα πέμπτης γενιάς στοχεύει σε μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς και σε περαιτέρω μείωση του κόστους παραγωγής.