Αποκλειστικά τετρακίνητη και με Drift Mode η νέα Mercedes-AMG E63
Για την κορυφαία E-Class η πισωκίνητη έκδοση θα περάσει οριστικά στην ιστορία, όχι όμως και οι μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις της.
Γνωρίζαμε ήδη ότι η νέα γενιά της Mercedes-AMG E63 είναι η πρώτη που θα διατίθεται αποκλειστικά σε τετρακίνητες εκδόσεις.
Όμως τώρα, το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, δήλωσε και επίσημα ότι το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC θα έχει και μια ειδικά εξελιγμένη για την περίσταση λειτουργία Drift, προκειμένου οι πλαγιολισθήσεις ισχύος να παραμείνουν ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της κορυφαίας E-Class.
Το νέο σύστημα θα μπορεί να στείλει έως και το 100% της ροπής μόνο στους πίσω τροχούς εάν του ζητηθεί, ενώ μέσω ενός ειδικού λογισμικού που είναι προσαρμοσμένο στη μονάδα του ESP η κατανομή θα μπορεί να κλειδώνει σε «οπισθοβαρή» μοιρασιά.
Κάτι αντίστοιχο με το Ford Focus RS δηλαδή, που όμως έχει εντελώς διαφορετική μηχανολογική βάση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Ford Focus RS
Το Drift Mode είναι κάτι που σύμφωνα με την εταιρεία θα ανεβάσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου σε άλλο επίπεδο συγκριτικά με το σημερινό. Ο Moers δήλωσε πως η νέα E63 θα είναι ταχύτερη από ποτέ στο Nϋrburgring, με χρόνο κάτω από 7 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα με τα στάνταρ λάστιχα.
Μια ακόμα σημαντική αλλαγή του νέου μοντέλου θα είναι ο κινητήρας. Η νέα E63 θα έχει κι εκείνη κάτω από το καπό της τον 4λιτρο Bi-Turbo V8 που έχουμε δει στις AMG C63 και GT, με απόδοση όμως κοντά στους 600 ίππους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη Mercedes-AMG C63 S
Για την ακρίβεια η απλή έκδοση θα βρίσκεται κάτω από αυτό το όριο ενώ η S θα το ξεπερνάει, οπότε η πληροφορία από τον Moers για 0-100 km/h σε «Τρία κόμμα κάτι» φαίνεται ρεαλιστική και με το παραπάνω. Έγινε επίσης ξεκάθαρο ότι δε θα υπάρξει μια κορυφαία έκδοση με το διακριτικό R, η οποία θα παραμείνει αποκλειστικό προνόμιο της GT.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη Mercedes-AMG GT S
Η νέα Mercedes-AMG E63, που θα αποτελέσει το μεγαλύτερο βήμα προόδου που έχει κάνει ποτέ η AMG με την E-Class θα παρουσιαστεί επίσημα τον Ιανουάριο στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ και η διάθεσή της θα έχει ξεκινήσει μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι.
[Πηγή: Autocar.co.uk]