Teaser για το SSC Tuatara παραγωγής των 1.730 PS
O Αμερικανός κατασκευαστής είναι τελικά έτοιμος να λανσάρει το νέο του hypercar, στο Pebble Beach, που θα επιχειρήσει να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.
Η SSC είναι έτοιμη να λανσάρει το από καιρό αναμενόμενο hypercar της, το Tuatara, στο Pebble Beach στο τέλος του Αυγούστου, το οποίο μας αποκαλύπτει μερικώς με αυτές τις τρεις φωτογραφίες.
Η SSC είχε δείξει μια πρώιμη έκδοση του Tuatara το 2011, πάλι στο Pebble Beach, που σε εκείνο το στάδιο το 6,9λιτρο διτούρμπινο μοτέρ V8 απέδιδε 1.370 PS και 176,7 kgm. Έκτοτε, το Tuatara, που είναι το όνομα μιας σαύρας με το ταχύτερα μεταβαλλόμενο DNA από οποιοδήποτε ζώο στη γη, πιστεύεται ότι έχει πλήρως ανασχεδιαστεί για να εξασφαλιστεί ότι θα νικήσει την Koenigsegg στην κούρσα για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Η SSC ισχυρίζεται ότι η τελική ταχύτητα του Tuatara θα είναι «εύκολα» υψηλότερη από 450 km/h. Η εταιρεία σχεδιάζει να κάνει μια προσπάθεια για το παγκόσμιο ρεκόρ υψηλότερης ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής που αυτή τη στιγμή κατέχει η Koenigsegg Agera RS από το τέλος του 2017 με 458 km/h που πέτυχε σε κλειστό δρόμο στη πολιτεία της Nevada.
Το Tuatara αναμενόταν αρχικά να λανσαριστεί το 2013, αλλά η καθυστέρηση μέχρι σήμερα αποδίδεται σε «χρόνια μεθοδικής μηχανολογικής εργασίας» που επέτρεψε στην SSC να του δώσει «απαράμιλλη απόδοση».
Δεν είναι γνωστό τι μοτέρ θα φορά το hypercar της SSC, αλλά ο κινητήρας θεωρείται μια εξέλιξη του «σπιτικού» 6,9λιτρου διτούρμπινου V8 του πρωτοτύπου, ο οποίος για την περίπτωση του ρεκόρ φημολογείται ότι έχει ανέβει πάνω από τα 1.700 άλογα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτά είναι τα 30 ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο
Η Hennessey, ανταγωνιστής Αμερικανός κατασκευαστής, ισχυρίζεται ότι το δικό της Venom F5 μπορεί να ξεπεράσει τα 480 km/h, οπότε πιθανότατα οι φιλοδοξίες της SSC της ταιριάζουν. Τα λάστιχα, όπως και στην περίπτωση της Bugatti Chiron, αποτελούν μέχρις στιγμής τη μόνη τροχοπέδη στο πόσο γρήγορα μπορεί να πάει ένα αυτοκίνητο. Αλλά ο John Hennessey, CEO της Hennessey, αποκάλυψε στους συναδέλφους μας στο Autocar ότι «η Michelin πρόκειται να μας δώσει πλήρη τεχνική υποστήριξη για να βεβαιωθούμε ότι έχουμε ένα κατάλληλο λάστιχο για τις ταχύτητες που θέλουμε να πιάσουμε».
Η SSC ισχυρίζεται ότι το Tuatara θα έχει «ανύπαρκτο συντελεστή οπισθέλκουσας», με το αεροδυναμικό σχήμα του αυτοκινήτου να το βοηθά να πιάσει τις ταχύτητες που στοχεύει.
Κλείνοντας, να πούμε για την SSC ότι ενώ αρχικά ιδρύθηκε ως American Shelby Supercars το 1999 από τον Jerod Shelby, αναγκάστηκε να μετονομασθεί το 2012 σε SSC North America ύστερα από διαμάχη με το Estate of Caroll Shelby, που δεν έχει καμία σχέση με τον κατασκευαστή.