Taycan Turbo GT, το πρώτο μοντέλο που σπάει τα 2” στο 0-60 mph

Taycan Turbo GT, το πρώτο μοντέλο που σπάει τα 2” στο 0-60 mph

Η Taycan Turbo GT πετυχαίνει κάτι που δεν έχει καταφέρει κανένα άλλο μοντέλο παραγωγής.

Taycan Turbo GT

Η Porsche Taycan Turbo GT γίνεται το πρώτο μοντέλο παραγωγής που πέφτει κάτω από τα 2” στα 0-60 mph (0-97 km/h) σε δοκιμές στον πραγματικό κόσμο κι όχι σε ιδανικές συνθήκες. Συγκεκριμένα, αποτελεί το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει δοκιμάσει και χρονομετρήσει ποτέ το αμερικανικό Car and Driver.

Η Taycan Turbo GT μάλιστα κερδίζει τον μεγάλο αντίπαλο, το Tesla Model S Plaid στα σημεία. Ο χρόνος που ανακοινώνεται για το αμερικανικό EV είναι 1,99” για τα 0-60 mph, αλλά αυτός δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αφού δεν περιλαμβάνει το πρώτο πόδι κύλισης. Κάτι λιγότερο από μισό μέτρο δηλαδή. Στις δοκιμές, το Plaid χρειάζεται παραπάνω, αφού οι μετρήσεις γίνονται με το όχημα να εκκινεί από πλήρη στάση.

Χτες διαβάσαμε για τη Mercedes-AMG One που έγινε το πρώτο μοντέλο παραγωγής που έπεσε κάτω από τα 6' 30" στην Πράσινη Κόλαση. Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε

Taycan Turbo GT

Ξέραμε ότι η GT είναι γρήγορη. Αποδίδει 1.033 ίππους, οι οποίοι αυξάνονται στους 1.108 για 2”. Η δε ροπή ανέρχεται έως τα 1.340 Nm, περίπου 80 Nm λιγότερα από το δημιούργημα του Elon Musk. Έτσι, τα επίσημα νούμερα κάνουν λόγο για μόλις 2,2 ή 2,1 με το προαιρετικό πακέτο Weissach. Ομοίως, το 0-200 km/h ολοκληρώνονται σε 6,6” ή 6,4” αντίστοιχα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσα ευρώ φτάνει μια Taycan Turbo GT με όλα τα έξτρα;

Στην πράξη, το θηριώδες γερμανικό σεντάν αποδείχθηκε ακόμα ταχύτερο. Σύμφωνα με το Car & Driver, το Taycan Turbo GT εκτοξεύτηκε από στα 60 mph σε μόλις 1,91. Στη συνέχεια, οι Αμερικανοί συνάδελφοι πραγματοποίησαν και μέτρηση στην ανάποδη κατεύθυνση, όπου η Taycan χρειάστηκε 1,898. Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα νούμερα περιλαμβάνουν το πρώτο πόδι της κύλισης, αφού μετρούν τον συνολικό χρόνο από την απόλυτη ακινητοποίηση.

Taycan Turbo GT

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μέτρηση έγινε σε τυπική επιφάνεια σκυροδέματος. Πολλά από τα αυτοκίνητα που ανακοινώνουν τέτοιες επιδόσεις απαιτούν εξειδικευμένη επιφάνεια σε πίστα dragstrip. Όπως το Demon 170.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari 296GTB, το ταχύτερο πισωκίνητο στον κόσμο! Μετρημένα!

Επιπλέον, η Taycan που δοκιμάστηκε δεν φορούσε το πακέτο Weissach που αφαιρεί περίπου 75 kg από το βάρος. Φανταστείτε τι θα μπορούσε να κάνει η ελαφρύτερη έκδοση σε μια πίστα για dragster.

Taycan Turbo GT

Τούτου λεχθέντος, η Porsche μένει πίσω από τα ανταγωνιστικά μοντέλα όσο οι ταχύτητες ανεβαίνουν, αφού τόσο το Tesla Model S Plaid, όσο και το Lucid Air Sapphire μειώνουν τη διαφορά και παίρνουν κεφάλι. Στο 1/4 του μιλίου, η Taycan χρειάζεται 9,3” με ταχύτητα εξόδου 241 km/h, ίσο χρόνο με το Lucid Air των 1.276 ίππων και ξεπερνώντας το Model S Plaid των 1.020 ίππων κατά μόλις ένα 0,1”. Αλλά μετά μένει πίσω.

Όταν οι ανταγωνιστές φτάνουν τα 160 mph (257 km/h), το Plaid είναι 0,2ταχύτερο, ενώ το Sapphire προηγείται κατά 0,7. Στα 170 mph (274 km/h), το Sapphire έχει ρίξει ήδη 1,1” στην Porsche.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube