Τα Leapmotor T03 και C10 καταφτάνουν σε ανταγωνιστικές τιμές

Τα Leapmotor T03 και C10 καταφτάνουν σε ανταγωνιστικές τιμές

Ο Όμιλος Stellantis φέρνει το αστικό Leapmotor T0 και το SUV C10 στην Ευρώπη, σε τιμές μικρότερες από τους αντιπάλους τους.

Τα ηλεκτρικά δεν πουλούν στην Ευρώπη όσο θα ήθελαν οι κατασκευαστές τους. Αυτό όμως οφείλεται και στην έλλειψη πραγματικά προσιτών μοντέλων. «Όχι πια», λέει ο Όμιλος Stellantis και μας συστήνει τα Leapmotor T03 και C10.

To καθαρά αστικού προσανατολισμού Leapmotor T03 θα πλαισιώσει το Citroёn e-C3 και το ηλεκτρικό FIAT Panda σε έναν καταιγισμό ηλεκτρικών μοντέλων από τον Όμιλο που θα απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Με το χαριτωμένο κινεζικό μοντέλο να θέλει να κλέψει πωλήσεις από το Dacia Spring. Την ίδια στιγμή, το C10 ευελπιστεί να αποτελέσει έναν άξιο αντίπαλο του Tesla Model Y.

«Προσιτά ποιοτικά κινεζικά EV θέλατε;», αναρωτιέται ο Όμιλος Stellantis. «Θα σας τα φέρουμε εμείς»

Leapmotor T03

Λίγους μήνες μετά την επίσημη ανακοίνωση του Stellantis ότι θα φέρει τη Leapmotor στις ευρωπαϊκές αγορές, τώρα αποκάλυψε την τιμολόγηση των δύο πρώτων ηλεκτρικών της μοντέλων. Το αστικού προσανατολισμού Leapmotor T03 ξεκινά από τα €18.900 προ επιδότησης, ενώ το SUV C10 από τα €36.400. Σύμφωνα με τον πολυεθνικό Όμιλο, οι τιμές εκκίνησης είναι ενδεικτικές κι ενδέχεται να διαφοροποιούνται ανάλογα με την αγορά. Το Leapmotor T03 δεν είναι στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο, καθώς παρουσιάστηκε αρχικά στην Κίνα το 2020. Στην Ευρώπη, το μικρό EV θα ανταγωνιστεί τα Dacia Spring, ενδεχομένως και το Hyundai Inster. Αποτελώντας μαζί με τα Citroёn e-C3 και το νέο FIAT Panda την αιχμή του δόρατος σε μια «προσιτή ηλεκτρική αντεπίθεση». Και τα τρία αναμένεται να κοστολογούνται κάτω από το ψυχολογικό όριο των €20.000 πριν συνυπολογιστούν κρατικές επιδοτήσεις. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε πολωνέζικο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis το Leapmotor T03

Παρά την κινεζική του προέλευση, το Leapmotor T03 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Stellantis στο Tychy στην Πολωνία. Κάτι που θα του επιτρέψει να «ντριμπλάρει» τους δασμούς που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικά ηλεκτρικά. Το μήκους 3.620 mm T03 φοράει ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων και 158 Nm, με μπαταρία 37,3 kWh, που του προσδίδει αυτονομία 265 km κατά WLTP. Θα διατίθεται μόνο σε μία έκδοση με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων οκτώ ιντσών, infotainment 10,1 ιντσών, πανοραμική ηλιοροφή, κάμερα οπισθοπορείας και συστήματα ADAS.

Leapmotor T03

Το Leapmotor C10 είναι νεότερο, καθώς παρουσιάστηκε αρχικά το 2023. Με μήκος 4.740 mm, έχει παρόμοιες διαστάσεις με το Tesla Model Y. Παρά τον επιπλέον δασμό λόγω της κατασκευής του στην Κίνα, το T03 εξακολουθεί να θεωρείται προσιτό για το μέγεθος, τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του. Το SUV τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 218 ίππους και 320 Nm. Ο Όμιλος Stellantis ισχυρίζεται ότι η μπαταρία των 69,9 kWh επαρκεί για έως και 420 km κατά WLTP.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Onvo L60, αντίπαλος του Model Y από τη Nio, τιμή από €19.000

Θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, τη Style και τη Design. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πιλοτήριο που περιλαμβάνει οθόνες 10,25 ιντσών και 14,6 ιντσών, ασύρματη φόρτιση, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πανοραμική ηλιοροφή, βιώσιμα υλικά για την ταπετσαρία κι έως και 17 ADAS, που προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2.

Leapmotor T03

Οι πρώτες παραδόσεις του πολωνικής κατασκευής Leapmotor T03 στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν πριν από τα τέλη Σεπτεμβρίου, ενώ οι πρώτες μονάδες του κινεζικής κατασκευής Leapmotor C10 SUV θα ακολουθήσουν στα μέσα Οκτωβρίου. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο μοντέλο ετησίως τα επόμενα τρία χρόνια, επεκτείνοντας την ευρωπαϊκή της γκάμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Zeekr 7X, σπάει μόνο του το τζάμι του οδηγού μέσα στο νερό [video]

Τα ηλεκτρικά Leapmotor θα είναι διαθέσιμα στην πατρίδα μας, αλλά και στο Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Λουξεμβούργο, τη Μάλτα, την Ολλανδία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την Ισπανία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο πριν από το τέλος του 2024. Θα ακολουθήσει επέκταση στο Ισραήλ και τα υπερπόντια γαλλικά εδάφη, την Αφρική, αλλά και στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, την Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία. Καθώς και τη Βραζιλία και τη Χιλή.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube