Suzuki Vitara φοράει 5λιτρο ατμοσφαιρικό V8 με 300 ίππους
Αν ονειρευόσασταν πάντοτε ένα ανοιχτό τζιπάκι, τι καλύτερο από το να έχει και 300 άλογα;
Ποιος δεν έχει μια ευχάριστη ανάμνηση από την πρώτη γενιά Suzuki Vitara; Είτε πρόκειται για ιδιοκτησία, είτε για βόλτα με αυτοκίνητο φίλου, είτε για ανέμελες στιγμές που προέκυψαν από ενοικίαση σε κάποιο ελληνικό νησί.
Αν μάλιστα ήταν κι από τα ξεσκέπαστα Suzuki Vitara, τότε οι βόλτες δίπλα στο κύμα κάποιο καλοκαιρινό σούρουπο θα στοιχειώνουν τις αναμνήσεις σας για πάντα.
«Πάντα ονειρευόμουνα ένα ανοιχτό τζιπάκι», λέει το άσμα. Και τι καλύτερο από ένα Suzuki Vitara πρώτης γενιάς; Ειδικά αν έχει και 300 ατμοσφαιρικούς ίππους από χορταστικά κυβικά
Κι όμως, κάποιος Αμερικανός δεν αρκέστηκε στη χαμηλή ιπποδύναμη του ιαπωνικού μοντέλου.
Από 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1,6 lt, το λατρεμένο 4X4 των 97 PS μπορούσε να προσφέρει πολλές συγκινήσεις αλλά τα γκάζια δεν ήταν μέσα σε αυτές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια επική διαφήμιση για ένα μεταχειρισμένο Suzuki Vitara
Όχι πια. Με 300 ατμοσφαιρικούς ίππους από τον 5λιτρο V8 της Ford, το Suzuki Vitara είναι πλέον φονέας γιγάντων, τουλάχιστον στην ευθεία.
Η ισχύς κρίνεται βέβαια υπερβολική για το γερασμένο πλαίσιο τύπου σκάλας, που ποτέ δεν ήταν κάτι το αξιόλογο στην άσφαλτο. Το τιμόνι δεν είχε ιδιαίτερη αίσθηση και τα φρένα ήταν επαρκή για τις εργοστασιακές επιδόσεις κι όχι για υπερτριπλασιασμό της ιπποδύναμης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Suzuki Vitara 1.4 Hybrid AllGrip
Ωστόσο, γιατί όχι, θα αναρωτηθεί κάποιος. Αν μας διαβάζετε από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού - το Drive έχει φανατικούς αναγνώστες παντού, το πανίσχυρο Suzuki Vitara μπορεί να γίνει δικό σας προς $17.995, ήτοι κάπου στα €16.700.
Αν η τιμή κρίνεται υπερβολική για τα αμερικανικά δεδομένα, έχετε κατά νου ότι το συγκεκριμένο όχημα δεν ξεχωρίζει μόνο εξαιτίας του κινητήρα του. Ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι έχει γίνει εκτενής ανακατασκευή, κατά την οποία το πλαίσιο γδύθηκε κι όλα έτυχαν ιδιαίτερης προσοχής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid AllGrip
Το Suzuki Vitara ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1988 και σήμερα βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του. Παρουσιάστηκε το 2015 κι έχει υποστεί facelift το 2018.
Αν και προφανώς γερασμένο, μετά από τρεις δεκαετίες, το σουλούπι του πρώτου Suzuki Vitara αποδεικνύεται αειθαλές κι είμαστε σίγουροι ότι το βροντερό ηχόχρωμα του V8 θα κάνει πολλά κεφάλια να γυρίζουν.
Κι όταν κοιτούν τη μάσκα του, αντί για το έμβηλα της Suzuki, θα αντικρίζουν ένα σηματάκι V8!