Στο σφυρί το ένα και μοναδικό Sbarro Super Eight στον πλανήτη

Στο σφυρί το ένα και μοναδικό Sbarro Super Eight στον πλανήτη

Το Sbarro Super Eight είναι ίσως το πιο θεόμουρλο hot hatch όλων των εποχών. Θα το ήθελες στο γκαράζ σου; Τώρα μπορείς!

Ελβετία, η χώρα όπου όλα λειτουργούν με απόλυτη ακρίβεια. Όπου οι πολίτες τηλεφωνούν στην Τροχαία όταν δουν κάποιον να παραβιάζει τον ΚΟΚ. Ε, δεν περιμένεις ότι το Sbarro Super Eight θα μπορούσε να προκύψει από τη χώρα της σοκολάτας, της ωρολογοποιίας και της απόλυτης συμμόρφωσης με τους κανόνες.

Κι όμως, η χώρα της κεντρικής Ευρώπης έχει να επιδείξει τρεις κατασκευαστές: Monteverdi, Rinspeed και Sbarro. Με το Sbarro Super Eight να αποτελεί ένα «καυτό χάτσμπακ» με καρδιά από Ferrari. Με εμφάνιση που ξεχειλίζει από δεκαετία του '80 και μηχανικά μέρη από 308 GTB, πώς να γίνεται να μην εκπέμπει ακαταμάχητη γοητεία; Και τώρα μπορεί να γίνει δικό σου.

Κι όμως, υπάρχει κάτι που κάνει τα κεντρομήχανα Renault να φαίνονται κοινότοπα μπροστά του

Sbarro Super Eight

Ουσιαστικά, ο Franco Sbarro έδωσε την απάντηση στο πανανθρώπινο ερώτημα: Πώς θα ήταν αν η Ferrari κατασκεύαζε το δικό της χάτσμπακ; Η ομάδα του έβγαλε τον 4βάλβιδο V8 των 3,0 lt και το χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων από μια 308 GTB, κόντυνε σε μήκος το πλαίσιο του ιταλικού κουπέ και το περιέβαλε με ένα μυώδες αμάξωμα από fiberglass.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Monteverdi High Speed 375/4: Μια σούπερ-μπερλίνα, ολότελα ξεχασμένη

Με ακμές κι αεραγωγούς όπου πέφτει το μάτι σου, δεν μπερδεύεις τη χρονική του καταγωγή στη δεκαετία του 1980. Οι πολυάκτινες ζάντες της BBS προσθέτουν την τελευταία πινελιά στην εμφάνιση. Στην καμπίνα, έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό το εσωτερικό της 308 GTB. Με τα ίδια σπορ καθίσματα και το περίφημο «χτένι» στον επιλογέα των ταχυτήτων. Το τιμόνι πάντως δεν φέρει τον λογότυπο της Ferrari.

Sbarro Super Eight

Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εντυπωσιακή, καθώς ο Sbarro έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στην κομψότητα και την πολυτέλεια παρά στο χαμηλό βάρος και τις απόλυτες επιδόσεις. Ωστόσο, δεν υπάρχει και πολύ πορτμπαγκάζ για αποκαλέσεις το Super Eight ως ένα πραγματικά χρηστικό μοντέλο. Σηκώνοντας το πίσω τζάμι, αποκαλύπτεται ένας εφεδρικός τροχός στερεωμένος στο κάλυμμα του κινητήρα με τέσσερις δερμάτινους ιμάντες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Άγιε Βασίλη, φέρε μου ένα τέτοιο Renault 5 Turbo 2

Αν λοιπόν θες κάτι πολύ πιο εξωτικό από ένα κεντρομήχανο Renault 5 Turbo ή το αντίστοιχο Clio V6, το Sbarro Super Eight είναι η απάντηση. Υπάρχει ένα και μοναδικό. Παρουσιάστηκε στο  Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1984, αγοράστηκε από τον βιομήχανο Bernd Grohe, στάλθηκε στο Μουσείο της Sbarro κι αργότερα πουλήθηκε σε μια σειρά από ιδιώτες. Το οδόμετρο δείχνει λίγο πάνω από 30.000 km, αλλά καθώς μηδενίζει στα 99.999, η πραγματική χιλιομετρική απόσταση που έχει διανύσει είναι άγνωστη.

Sbarro Super Eight

Είναι δύσκολο να αξιολογήσεις πόσο θα έπρεπε να κοστίζει ένα τόσο ιδιαίτερο και μοναδικό αυτοκίνητο όπως το Sbarro Super Eight. Μέχρι τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου, η ανώτερη προσφορά ανέρχεται στα $110.000 (€104.000) ενώ απομένουν τέσσερις ακόμα μέρες για να ολοκληρωθεί η δημοπρασία. Κάνε την κίνησή σου!

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube