Sold out για τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio 100° Anniversario

Sold out για τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio 100° Anniversario

Η Alfa Romeo κατασκεύασε μόλις 100 μονάδες από κάθε μοντέλο για να τιμήσει τα 100 χρόνια από την ημέρα που το Quadrifoglio, το θρυλικό τετράφυλλο τριφύλλι της, έκανε την πρώτη του εμφάνιση.

Quadrifoglio 100° Anniversario-01

Η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι οι εκδόσεις Giulia και Stelvio Quadrifoglio 100° Anniversario εξαντλήθηκαν αμέσως, χαρακτηρίζοντάς τες πλέον ως «συλλεκτικά αυτοκίνητα». Κάθε μοντέλο της ειδικής έκδοσης παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 100 μονάδων, με τους ιδιοκτήτες που κατέληξαν να προέρχονται από πέντε διαφορετικές ηπείρους, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα.

Οι ειδικές εκδόσεις της Giulia και της Stelvio παρουσιάστηκαν στις 13 Απριλίου για να γιορτάσουν τα 100 χρόνια από το ντεμπούτο του σήματος Quadrifoglio, το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά πάνω στην αγωνιστική έκδοση της RL στο 14ο Targa Florio.

Θυμίζουμε ότι τα αυτοκίνητα της έκδοσης εξοπλίζονται με λεπτομέρειες που υπενθυμίζουν το συλλεκτικό τους χαρακτήρα αλλά και όλα τα χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκαν στις ανανεωμένες Giulia και Stelvio, όπως τα φώτα LED και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Eπιπλέον, Giulia και Stelvio πατάνε σε νέους τροχούς 19" και 21" αντίστοιχα με τις δαγκάνες των φρένων να είναι διακοσμημένες σε χρυσό χρώμα.

Quadrifoglio 100° Anniversario-01

Εξωτερικά, τα αυτοκίνητα 100° Anniversario διακοσμούνται από τα ειδικά εμβλήματα, ενώ οι καθρέπτες και η μάσκα κοσμούνται από ανθρακόνημα. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Rosso Etna, Verde Montreal και Nero Vulcano.

Περνώντας στο εσωτερικό συναντάμε την επιγραφή «100» και ο οδηγός έχει μπροστά του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων διαγωνίου 12,3" που σε σχέση με τα συμβατικές εκδόσεις, έχει αποκτήσει τη λειτουργία Race που εκτός των άλλων διαθέτει shift light στη χειροκίνητη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Kάτω από το καπό, η ισχύς του bi-Turbo V6 κινητήρα αυξήθηκε στους 520 ίππους οι οποίοι φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός μπλοκέ μηχανικού διαφορικού. Η Alfa Romeo ισχυρίζεται ακόμα ότι και στα δύο μοντέλα έγινε εκτενή χρήση αλουμινίου και ανθακονημάτων με σκοπό να διατηρήσουν το βάρος τους σε χαμηλό επίπεδο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube