smart #6, η πρώτη της μπερλίνα, αντίπαλος του Tesla Model 3

smart #6, η πρώτη της μπερλίνα, αντίπαλος του Tesla Model 3

Το smart#6 θα αποτελέσει το πρώτο σεντάν της εταιρείας και το ταχύτερο μοντέλο στην ιστορία της.

smart #6

Το smart #6 θα παρουσιαστεί αργότερα μες στη χρονιά. Αποτελώντας το πιο γρήγορο και προηγμένο μοντέλο της μάρκας μέχρι σήμερα, αλλά και την πρώτη της μπερλίνα. Με ισχύ που θα φτάνει τους 650 ηλεκτρικούς ίππους στην πιο ισχυρή της μορφή.

Το 4θυρο σαλούν θα έχει παρόμοιες διαστάσεις και θα κληθεί να αντιμετωπίσει το Tesla Model 3. Το smart #6 θα είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της φίρμας, αφού θα σχεδιαστεί με έμφαση τη χαμηλή κατανάλωση και την υψηλή αυτονομία. Με τους ιθύνοντες να κάνουν λόγο για «πολύ πάνω από 800 km αυτονομίας» στην πιο ταξιδιάρικη έκδοση, αν και το νούμερο βασίζεται στον γενναιόδωρο κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC. Κατά το πρωτόκολλο WLTP που χρησιμοποιούμε στην Ευρώπη, θεωρούμε ότι θα προσφέρει κάτι παραπλήσιο με τα 702 km του σημερινού πισωκίνητου Model 3 Long Range.

Ξέχνα τα μικροσκοπικά smart του παρελθόντος. Το smart #6 θα είναι μια λιμουζίνα στα 4,7 m

smart #6

Το smart #6 θα χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του Zeekr 007, το οποίο αποτελεί εξαιρετική βάση. Καθώς όμως η smart έχει αποφασίσει να αγκαλιάσει και την επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, θεωρούμε λογικό ότι θα προσφέρεται κι ως PHEV σε κάποιες αγορές. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ smart #5, επιτέλους ένα ηλεκτρικό SUV για τους περιπετειώδεις

Τη σχεδίασή του έχει αναλάβει η Mercedes-Benz, προεξάρχοντος του επικεφαλής σχεδιασμού της smart, Kai Sieber. Το παρθενικό σεντάν της smart θα βασίζεται στην πλατφόρμα PMA2+ που αναπτύχθηκε από την Geely. Προέρχεται από την Sustainable Experience πλατφόρμα (SEA) της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και τη συναντούμε ήδη σε κάποια ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το Polestar 4, το Volvo EX30 το smart #1 ή το Lynk & Co 02.

smart#6

Η PMA2+ μπορεί να ενσωματώσει 400βολτη και 800βολτη αρχιτεκτονική. Με την τελευταία να υποστηρίζει ταχύτητα φόρτισης έως τα 400 kW, όπου το 10% στο 80% θα διαρκεί μόλις 15'. Όπως και με τα #1, #3 και #5, θα προσφέρει κίνηση στους πίσω τροχούς στις εκδόσεις με έναν κινητήρα και τετρακίνηση σε αυτές που έχουν δύο ηλεκτρομοτέρ. Το πισωκίνητο smart #6 θα φοράει  μπαταρία ιόντων λιθίου χημείας LFP 75 kWh με 400βολτο σύστημα, ενώ τα τετρακίνητα χημε.ιας NMC χωρητικότητας 100 kWh, με 800βολτη φόρτιση. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σιγοψήνεται η επιστροφή ενός αμιγώς ηλεκτρικού smart roadster

Αν φορέσει τα μοτέρ του #5, οι εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς θα προσφέρουν έως 340 ίππους, ενώ οι τετρακίνητες κοντά στους 600 ίππους. Το κορυφαίο μοντέλο θα φέρει τους λογότυπους της Brabus και θα κληθεί να τα βάλει με το Tesla Model 3 Performance. Με τετρακίνηση και πέριξ των 650 ίππων, περιμένουμε να κάνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 3,5.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube