Σε ποια χώρα της ΕΕ το νέο Dacia Spring κοστίζει δέκα χιλιάρικα;
Ενώ στην Ελλάδα ξεκινά από τις €17.950 και στη Γαλλία ξεκινά από τις 18.900 ευρώ, υπάρχει ευρωπαϊκή χώρα όπου το Dacia Spring κοστίζει ελάχιστα πάνω από 10.000 ευρώ.
Πηγαίνοντας σε μια ελληνική αντιπροσωπεία σήμερα, το «νέο» Dacia Spring, αφαιρουμένης της κρατικής επιδότησης, ξεκινά από τις 17.950 ευρώ.
Σε αυτή την τιμή αγοράζεις τον πιο ισχυρό κινητήρα, αυτόν των 65 ίππων, και την έκδοση εξοπλισμού Extreme που είναι ήδη καλά εξοπλισμένο: Σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, air-condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 3,5”, ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB), κατοπτρισμός κινητού τηλεφώνου με Android Auto και Apple CarPlay, σύστημα πολυμέσων MEDIA NAV με οθόνη αφής 7” και σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, αισθητήρας φώτων και αυτόματη λειτουργία μεσαίας σκάλας φώτων.
Έχεις σκεφτεί Dacia Spring, 6,5+ χιλιάρικα φθηνότερο από Dacia Sandero και φθηνότερο ακόμα κι από XEV Yoyo;
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Dacia παρέκαμψε στη χώρα μας τον μικρό ηλεκτροκινητήρα των 45 ίππων και τη βασική έκδοση Essential, κάτι που θα επέτρεπε να έχει μια πιο ελκυστική τιμή.
Όπως για παράδειγμα στο Βέλγιο όπου η τιμή έχει πιάσει «πάτο», με την καλή έννοια, επειδή έχει μειωθεί χάρη σε μια προσφορά που ονομάζεται «EcoSmart»!
Στον βελγικό configurator, το Essential των 45 ίππων εμφανίζεται πλέον στα €10.590! Στο Λουξεμβούργο, με την προσφορά «EcoSmart» είναι ακόμη πιο φθηνό, με €10.240 έναντι €16.284 προηγουμένως.
Αυτές οι τιμές είναι απίστευτες για νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο! Αν για παράδειγμα γινόταν το ίδιο στην Ελλάδα, το Spring θα το έπαιρνες 6.630 ευρώ λιγότερα από το βασικό Sandero Streetway!
Στην κορυφή της λουξεμβουργιανής γκάμας, η έκδοση Extreme των 65 ίππων, με οθόνη αφής 10,1 ιντσών και φορτιστή V2L, κοστίζει τώρα €13.818 αντί για 19.164 €! Πολύ καλή τιμή που αν υπήρχε στην Ελλάδα θα διέλυε τον ευρωπαϊκό και κινεζικό ανταγωνισμό ακόμη και σε επίπεδο microcar. Όπως για παράδειγμα το XEV Yoyo.
Για βάλτε με το νου σας τι κοστίζει ο ανταγωνισμός… Για παράδειγμα το νέο και πιο ευρύχωρο (και πιο ισχυρό με 113 άλογα) Citroën ë-C3 ξεκινά από τις 19.710. Το οποίο βέβαια έχει και μεγαλύτερη αυτονομία: 320 km έναντι 225 km στο Dacia.
Το πιο crossover Opel Frontera, με το ίδιο τεχνικό φύλλο με το ë-C3 ξεκινά από τις €19.971. Και το πολύ μικρότερο Leapmotor T03 με ισχυρότερο μοτέρ (95 PS), αλλά μικρότερη μπαταρία (37 kWh) από €15.850.