Ρουά ματ, το Tesla Model Y αποκτά αυτονομία 600 km
To Model Y Long Range θα απαρνηθεί το μπροστινό του μοτέρ για χάρη της μεγαλύτερης αυτονομίας.
Κατά το λανσάρισμα του Model Y πριν τέσσερα και πλέον χρόνια, στην ιστοσελίδα της Tesla στις ΗΠΑ υπήρχαν τέσσερις διαθέσιμοι συνδυασμοί κινητήρων και μπαταριών. Η πισωκίνητη Standard Range, η πισωκίνητη Long Range, η Long Range Dual Motor κι η Performance. Με τις δύο τελευταίες να έχουν δύο ηλεκτρομοτέρ και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Ωστόσο, το Model Y Long Range με μόνο πίσω κινητήρα δεν παρήχθη ποτέ. Θα ήταν μια πολύ σωστή επιλογή, αφού θα συνδύαζε την κορυφαία αυτονομία όλων των εκδόσεων με πιο προσιτή τιμή σε σχέση με το Long Range Dual Motor. Ειδικά εκείνη την εποχή που οι υποδομές ήταν ακόμα πιο πρωτόλειες σε σχέση με σήμερα, θα έκανε τη διαφορά.
Για όσους δεν καίγονται για τετρακίνηση ή για επιδόσεις φωτιά, ένα μονοκινητήριο Model Y με τη μεγάλη μπαταρία θα ήταν λουκούμι
Τώρα, ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Tesla πρόκειται επιτέλους να προικίσει το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο του 2023 με μια έκδοση που ίσως αποτελεί την πιο συμφέρουσα της γκάμας για μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model Y γίνεται viral στους αμμόλοφους
Φορώντας την ίδια μπαταρία με το Long Range που κυκλοφορεί τόσα χρόνια, αλλά έχοντας μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και 20 kg λιγότερο βάρος, το πισωκίνητο υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας. Θα φτάνει τα 600 km, 35 παραπάνω δηλαδή σε σχέση με τα 565 που προσφέρει το Dual Motor. Η οποία θα συνδυάζεται και με χαμηλότερη τιμή αγοράς.
Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν το πισωκίνητο Model Y θα φοράει τον πίσω ηλεκτροκινητήρα της βασικής έκδοσης ή το πίσω μοτέρ του Performance. Σε κάθε περίπτωση, προκαλεί εντύπωση κι ερωτηματικά η ανακοίνωση της ίδιας τελικής ταχύτητας με το 4κίνητο Long Range, στα 217 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σιωπηλή αναβάθμιση για το Tesla Model Y, ταχύτερο κι ομορφότερο
Η σκέψη της Tesla ίσως ήταν πρωτοπόρα πριν κάποια χρόνια, αλλά τώρα έχει βρει αντιγραφείς. Η Volvo για παράδειγμα, πρόσφατα κυκλοφόρησε το C40 στην έκδοση Single Motor Extended Range RWD. Παντρεύει δηλαδή τη μεγάλη μπαταρία της δικινητήριας έκδοσης των 408 ίππων με μόνο το πίσω ηλεκτρομοτέρ, απογειώνοντας την αυτονομία κατά WLTP στα 534 km.
Αλλά και στο νέο Ford Explorer συνδυάζεται η μεγάλη μπαταρία μόνο με το πίσω ηλεκτρομοτέρ, προσφέροντας αυτονομία άνω των 600 km.