Rolls-Royce Spectre, μόνο 10 φορές επαναφόρτιση τον χρόνο
Με τη νέα Rolls-Royce Spectre, οι κροίσοι ιδιοκτήτες της θα βιώσουν τη «χαρά» της φόρτισης περίπου δέκα φορές το χρόνο.
Η αυτονομία βρίσκεται στο επίκεντρο της συζήτησης για τα BEV αλλά αυτό αφορά μόνο τον λαουτζίκο. Οι μελλοντικοί αγοραστές της Rolls-Royce Spectre δεν χρειάζεται να ανησυχούν.
«Γιατί;», θα ρωτήσετε και εύλογα. Θα φορά η Rolls-Royce Spectre κάποια θηριώδη μπαταρία με 200 kWh εξασφαλίζοντας αστείρευτη αυτονομία. Ούτε καν!
Με μπαταρία 102 kWh, η Rolls-Royce Spectre δίνει σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, 520 km μικτή αυτονομία κατά WLTP
Σύμφωνα με τον Βρετανό κατασκευαστή, οι ιδιοκτήτες των Rolls-Royce διανύουν κατά μέσον όρο λιγότερα από 5.000 km ετησίως με αυτά τα μνημεία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Με τη γλώσσα των αριθμών λοιπόν, η μπαταρία των 102 kWh που φορά η Rolls-Royce Spectre δίνει σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, 520 km μικτή αυτονομία κατά WLTP. Πράγμα που σημαίνει, με μια απλή μέθοδο των τριών (που δεν αντικατοπτρίζει ωστόσο την πραγματικότητα), ότι οι εκατομμυριούχοι θα κληθούν να φουλάρουν ενέργεια καμιά δεκαριά φορές το χρόνο!
Αλλά αυτό θα ισχύσει μόνο εάν οι ιδιοκτήτες αποφασίσουν, όπως όλοι εμείς, να οδηγήσουν μίλια μακριά από το σπίτι και να συνδεθούν στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης για μια πλήρη φόρτιση.
Κάτι που δεν είναι πιθανό να συμβαίνει συχνά, καθώς αυτά τα αυτοκίνητα θα συνδέονται στον τερματικό σταθμό κάποιας έπαυλης. Διαφορετικά, το κατά τα άλλα αφοσιωμένο προσωπικό θα μπορούσε να αναλάβει να φέρει σε πέρας τη διαδικασία σε δημόσια τερματικά. Προσωπικό που φροντίζει επίσης για τη λειτουργία και τη συντήρηση των άλλων αυτοκινήτων των περί ου ο λόγος ιδιοκτητών, τα οποία είναι κατά μέσο όρο επτά στον αριθμό, σύμφωνα με τα στατιστικά της Rolls-Royce.
Αλλά κι εδώ, η πραγματικότητα των ζάμπλουτων είναι πολύ διαφορετική από τη δική μας. Όπως αναφέρθηκε από το CarBuzz στην αρχή αυτού του αρχικού υπολογισμού, ένας Ευρωπαίος πελάτης αυτού του οικονομικού στάτους θα έχει ήδη εγκαταστήσει στο σπίτι έναν σταθμό ταχείας φόρτισης DC, ισχύος τουλάχιστον 50 kW.
H οικονομική επιφάνεια από την άλλη προσδιορίζει ότι και σε αυτή την περίπτωση, η φόρτιση (κατά συνέπεια και η αυτονομία -και ανάποδα) δεν αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα. Στην περίπτωση μεγάλων αποστάσεων, ένα κάτοχος Rolls-Royce Spectre θα προτιμούσε κάποιο μισθωμένο ή ιδιωτικό ελικόπτερο ή τζετ...