Renault: Θέλει πιο γρήγορη εξέλιξη των μοντέλων της

Renault: Θέλει πιο γρήγορη εξέλιξη των μοντέλων της

Ο Γάλλος κατασκευαστής θέλει να μειώσει σε τρία χρόνια το χρόνο για την εξέλιξη ενός νέου αυτοκινήτου, προκειμένου να ανταποκριθεί πιο γρήγορα στις προσδοκίες των πελατών.

Ο σχεδιασμός ενός καινούργιου αυτοκινήτου απαιτεί χρόνο, πολύ χρόνο. Γενικά, χρειάζονται τέσσερα έως πέντε χρόνια από την αρχή του πρότζεκτ έως την άφιξή του στις εκθέσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αναμονή μπορεί να φανεί ατελείωτη με πρότζεκτ που έχουν επισημοποιηθεί πολύ νωρίς, όπως για παράδειγμα η Toyota Supra Mk5. Το αυτοκίνητο μπορεί μόλις να αποκαλύφθηκε, αλλά η επιστροφή του ιαπωνικού σπόρτσκαρ είχε επιβεβαιωθεί ήδη από το 2014, μέσω της υπογραφής της συνεργασίας με την BMW.

Η Renault από την άποψη του χρόνου εξέλιξης βρίσκεται στη μέση. Αλλά ο Ρόμβος θα ήθελε να επιταχύνει τα χρονοδιαγράμματα. Ο Thierry Bolloré, ήταν αυτός που έκανε την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2018. Ο νέος επικεφαλής του γαλλικού ομίλου έθεσε μάλιστα και το φιλόδοξο στόχο: Μόλις τρία χρόνια για να εξελιχτεί ένα νέο αυτοκίνητο.

Ο Thierry Bolloré επιθυμεί η Renault να ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις κινήσεις της αγοράς. Ο Γάλλος κατασκευαστής πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται ταχύτερα στις νέες προσδοκίες των πελατών. Σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, νέες τάσεις μπορούν να προκύψουν σε χρόνο ρεκόρ.

Renault Clio 5 interior design sketch

Ο όμιλος Renault δημιούργησε το πρόγραμμα FAST (Future-ready At Scale Transformation ή μελλοντική ετοιμότητα με [σε] μετασχηματισμό κλίμακας), το οποίο θα του επιτρέψει να αλλάξει τις μεθόδους εργασίας σε ψηφιακούς. Με άλλα λόγια, ο παντός είδους σχεδιασμός μέσω υπολογιστή θα καταλάβει περισσότερο χώρο στην εξέλιξη ενός νέου αυτοκινήτου.

Η Renault θα πρέπει επίσης να εξοικονομήσει χρόνο χάρη στη σπονδυλωτή δομή στις αρχιτεκτονικές και στους κινητήρες που μοιράζονται τα μέλη της Συμμαχίας. Όλα αυτά σαφώς και θα βοηθήσουν στη μείωση του κόστους. Αλλά κι εμείς μπορούμε να ανησυχούμε για τις συνέπειες στην αξιοπιστία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube