Renault, σωστή επιλογή τα full hybrid, όχι στα επαναφορτιζόμενα

Renault, σωστή επιλογή τα full hybrid, όχι στα επαναφορτιζόμενα

Η Renault δεν βρίσκει νόημα στο να μπλέκεις με μπαλαντέζες, όταν μπορείς να έχεις παραπλήσια οικονομία και χαμηλότερη τιμή αγοράς επιλέγοντας αυτοφορτιζόμενο υβριδικό.

Renault

Ο Fabrice Cambolive, διευθύνων σύμβουλος της Renault, σχολίασε την απόφαση της γαλλικής εταιρείας να επικεντρωθεί στα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά. 

Κίνηση που έρχεται σε αντίθεση με τις πρόσφατες επενδύσεις σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά από BMW, Audi, Toyota, Volkswagen, Volvo και Όμιλο Stellantis.

«Πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια δεν ήταν προφανές αν η σωστή επιλογή είναι το ήπιο, το αυτοφορτιζόμενο  ή το επαναφορτιζόμενο υβριδικό. Ή το 100% ηλεκτρικό. Στην Billancourt, αποφασίσαμε να στοιχηματίσουμε στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, διότι θεωρούμε ότι αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να έχουμε μοντέλα χαμηλής κατανάλωσης και να προετοιμάσουμε τους πελάτες μας για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά», πρόσθεσε ο Cambolive της Renault. Τονίζοντας την «αίσθηση EV» που δίνουν στις χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε πρίζα. 

«Ας αφήσουμε τις πρίζες για τα 100% ηλεκτρικά», δηλώνει η Renault

Renault

Το μοναδικό επαναφορτιζόμενο υβριδικό της Renault –και πιθανότατα το τελευταίο της– είναι το κορυφαίας προδιαγραφής Rafale E-Tech 4x4. Συνδυάζει έναν 3κύλινδρο βενζίνης 1,2 lt με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Μια μπαταρία 22 kWh παρέχει αρκετή ενέργεια για 100 km ηλεκτρικής αυτονομίας, κατά το πρωτόκολλο WLTP.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault Rafale E-Tech 4x4, με 300 ίππους και την υπογραφή της Alpine

Τεχνολογία που δεν θα μεταφερθεί στην υπόλοιπη γκάμα της Renault, αφήνοντας το Rafale ως τον μοναδικό παραλήπτη αυτού του πολύπλοκου νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης. Μέχρι το 2021, η Renault προσέφερε επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις του Mégane και του Captur, αλλά ο Cambolive δήλωσε ότι τα PHEV δεν έχουν πλέον νόημα σε μικρότερα μοντέλα. 

Renault

«Όσο κατεβαίνεις σε κατηγορίες, εάν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να φορτίζεις το αυτοκίνητο, πας σε μια αυτοφορτιζόμενη υβριδική λύση. Διαφορετικά, επιλέγεις κατευθείαν το EV. Το plug-in hybrid είναι το κερασάκι στην τούρτα, αλλά τα πλεονεκτήματά του συνδέονται με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Πρέπει να χωρέσεις μεγάλο ρεζερβουάρ, ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία κι όλα αυτά χρειάζονται χώρο. Σε μοντέλα των 4,4 m, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο». 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MG3 Hybrid+ vs Renault Clio E-Tech, αναπάντεχο ντέρμπι

Προφανώς ήθελε να προσθέσει και τη λέξη «κόστος», αλλά δεν το έκανε. Ερωτηθείς εάν η στροφή της Renault προς μια υβριδική γκάμα σημαίνει ότι δεν θα παρουσιάσει άλλο αμιγώς θερμικό μοντέλο, ο 57χρονος δήλωσε ότι «εξαρτάται από την αγορά» .

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube