Ράλι Σαρδηνίας: Mikkelsen, Neuville σε «1-2» της Hyundai
O Andreas Mikkelsen είναι πρώτος με διαφορά 14” μετά από το πρωινό σκέλος, έχοντας κερδίσει τις δύο από τις τέσσερις ειδικές.
Ο Mikkelsen πήρε έξι μαλακά λάστιχα στο Hyundai του και τα εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο στους νοτισμένους δρόμους.
Ο Νορβηγός, που φαίνεται να έχει φέρει το i20 Coupe WRC στα μέτρα του μετά από μια δύσκολη αρχή της σεζόν, κέρδισε τη 2η ειδική με διαφορά 9,1”. Στη συνέχεια κέρδισε και την επόμενη ειδική, ενώ ήταν 2ος στην Ε.Δ.4 και 3ος στην Ε.Δ.5, για να τερματίσει το πρωινό σκέλος επικεφαλής.
Ο Neuville ξεκινούσε τις ειδικές πρώτος, όμως η βροχή τη νύχτα είχε εκμηδενίσει το μειονέκτημα του «σκουπίσματος» των δρόμων. Ο Βέλγος δήλωσε ότι προσπαθούσε σκληρά και κέρδισε την τελευταία ειδική του σκέλους, περνώντας τον Ott Tanak για να μπει στο σέρβις έχοντας ανέβει στη 2η θέση.
Ο Tanak ήταν ο τρίτος οδηγός που κέρδισε ειδική, αλλά δεν είχε πλήρη εμπιστοσύνη στο Toyota του, λέγοντας ότι υπέστρεφε έντονα. Ο Εσθονός είναι 16,4” πίσω από τον Mikkelsen.
O Teemu Suninen και ο Sebastien Ogier είναι στην 4η και την 5η θέση. Οι δύο οδηγοί της M-Sport Ford έχουν διαφορά μόλις 0,1” μεταξύ τους. Ο Φιλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος με την οδήγησή του στις κλειστές στροφές 1ης και 2ας, όμως είναι μπροστά από τον πολυπρωταθλητή team-mate του, που δεν μπορούσε να εξηγήσει τον όχι γρήγορο ρυθμό του.
Ο Jari-Matti Latvala ήταν ένας ακόμη οδηγός που δεν είχε εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό του, σήμερα το πρωί. Ο Φιλανδός έχει εγκαταλείψει από οδηγικά λάθη και ατυχίες στα τρία τελευταία ράλι, οπότε είναι προσεκτικός, όμως πέρασε τον Mads Ostberg (Citroen) στην Ε.Δ.5 για να τερματίσει το πρωινό στην 6η θέση.
Ο Ostberg ήταν 2ος στην πρώτη σημερινή ειδική, όμως ο ρυθμός του στη συνέχεια έπεσε. Ο βασικός λόγος, κατά τον ίδιο, ήταν η σειρά εκκίνησης που δεν τον ευνοούσε.
Ο Hayden Paddon είναι στην 8η θέση. Ο Νεοζηλανδός, στον τρίτο του μόλις αγώνα φέτος, έχει το αντίθετο πρόβλημα από τον team-mate του, τον Neuville, αφού οι βρεγμένοι δρόμοι εκμηδένισαν το πλεονέκτημα που θα είχε λόγω του ότι ξεκινούσε τις ειδικές από τους τελευταίους.
Ο Craig Breen είναι 9ος με το άλλο Citroen C3, αφού πήγε ίσια σε μια διασταύρωση της δεύτερης ειδικής. Ο Ιρλανδός είναι μπροστά από τον Esapekka Lappi, που του τρύπησε ένα λάστιχο στο Toyota του, στην επόμενη ειδική. Έχοντας πλέον μία μόνο ρεζέρβα, ο Φιλανδός αναγκάστηκε να οδηγήσει συντηρητικά στις δύο τελευταίες ειδικές του πρωινού.
Αυτός που έχασε τον περισσότερο χρόνο είναι όμως ο Elfyn Evans, που ένα σπασμένο ακρόμπαρο του κόστισε 13 λεπτά στη δεύτερη ειδική.
Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΪΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ
Θ. | ΠΛΗΡΩΜΑ | ΟΜΑΔΑ | ΑΥΤ/ΤΟ | ΧΡ./ΔΙΑΦ. |
1 | Andreas Mikkelsen, A.Jager | Hyundai Motorsport | Hyundai | 40m14.0s |
2 | Ott Tanak, M.Jarveoja | Toyota Gazoo Racing WRT | Toyota | 14.2s |
3 | Thierry Neuville, N.Gilsoul | Hyundai Motorsport | Hyundai | 18.2s |
4 | Teemu Suninen, M.Markkula | M-Sport Ford WRT | Ford | 19.8s |
5 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | M-Sport Ford WRT | Ford | 24.2s |
6 | Mads Ostberg, T.Eriksen | Citroen Total Abu Dhabi WRT | Citroen | 24.9s |
7 | Jari-Matti Latvala, M.Anttila | Toyota Gazoo Racing WRT | Toyota | 25.1s |
8 | Hayden Paddon, S.Marshall | Hyundai Motorsport | Hyundai | 29.9s |
9 | Craig Breen, S.Martin | Citroen Total Abu Dhabi WRT | Citroen | 32.2s |
10 | Esapekka Lappi, J.Ferm | Toyota Gazoo Racing WRT | Toyota | 35.3s |