Ράλι Αργεντινής: Ο Tanak βασιλιάς του τριημέρου

Ράλι Αργεντινής: Ο Tanak βασιλιάς του τριημέρου

Ουδείς μπόρεσε να αμφισβητήσει την υπεροχή του ιπτάμενου Εσθονού - Εξαιρετικό αποτέλεσμα και για τη Hyundai.

Δεν άφησε σε κάνεναν το περιθώριο να τον αμφισβητήσει. Ούτε για μια στιγμή από την ώρα που τέθηκε επικεφαλής του αγώνα ο Εσθονός δεν έδωσε το δικαίωμα σε κάποιον άλλο οδηγό να πιστέψει ότι μπορεί να του πάρει τη νίκη. 

Ο Tanak όχι μόνον αναδείχθηκε “βασιλιάς” του τριημέρου, αλλά πανηγύρισε την πρώτη του νίκη με την  Toyota βάζοντας πλέον δύσκολα όχι μόνον στον ανταγωνισμό αλλά και στην ίδια του την ομάδα, με τον Latvala  σίγουρα να είναι αυτός που έχει πλέον τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο. Γιατί όπως φαίνεται, ο Tanak ήρθε στην Toyota για να μείνει… 

Άλλωστε τις προθέσεις του (αλλά και τις ικανότητές του) τις είχε δείξει από την αρχή της χρονιάς και τώρα πλέον, όντας 3ος στην κατάταξη των οδηγών με 72 βαθμούς, έχει μπει και στο παιχνίδι του τίτλου. 

Στη δεύτερη θέση με ένα τεράστιο “ουφ” μετά τις ατυχίες και τις αστοχίες των προηγούμενων αγώνων ανέβηκε επάξια ο Neuville o οποίος μείωσε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Ogier στους 10 βαθμούς. Μάλιστα ο Βέλγος δεν πήγε “φυλαγμένα” στην Power Stage αλλά πυροβόλησε και κέρδισε και εκεί.

Neuville

Στη Hyundai βέβαια έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν αφού και η 3η θέση στο βάθρο είναι δική τους με τον Sordo να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ και ο Mikkelsen πήρε βαθμούς για την κορεάτικη ομάδα τερματίζοντας 5ος στη γενική κατάταξη. Μάλιστα προς το τέλος φάνηκε να πιέζει τον 4ο Ogier αλλά δεν κατάφερε τελικά να τον προσπεράσει. Πάντως ο Mikkelsen δεν δείχνει να έχει προσαρμοστεί 100% στο i20 WRC. 

Από την πλευρά του ο Ogier τερμάτισε σχεδόν δύο λεπτά πίσω από τον Tanak έχοντας ταλαιπωρηθεί αρκετά, στην αρχή ανοίγοντας ο δρόμο και στη συνέχεια με τις ομίχλες που επικράτησαν. Σε κάθε περίπτωση ο Ogier δεν έκανε έναν καλό αγώνα και προφανώς όταν είδε ότι δεν έχει ελπίδα να πιάσει το ρυθμό του Tanak που πετούσε και των δύο Hyundai, αρκέστηκε σε μια μυαλωμένη οδήγηση με σκοπό να μειώσει όσο το δυνατό περισσότερο τις όποιες βαθμολογικές απώλειες. 

Ogier

Στη Ford είδαν τον Evans να τερματίζει στην 6η θέση αλλά και αυτός δεν ικανοποίησε με τη γενικότερη εμφάνισή του, αφού σίγουρα έχει πετύχει και καλύτερες επιδόσεις και βρέθηκε εκεί περισσότερο από τα πρόβλήματα και τις ατυχίες των άλλων παρά από τις δικές του επιδόσεις. 

Στη Citroen τέλος είδαν τον Meeke χθες να είναι 3ος αλλά να πέφτει πίσω από ένα σκασμένο λάστιχο στη μεγάλη ειδική των 40 χιλιομέτρων, την ώρα που ο Breen εγκατέλειψε έχοντας προηγουμένως…. ξανασχεδιάσει το C3 WRC. Έτσι η 7η θέση του Meeke μπορεί να θεωρηθεί ως ένα βαθμό και επιτυχια με τον Βρετανό να δηλώνει γενικώς ευχαριστημένος έχοντας δοκιμάσει -όπως είπε - και ρυθμίσεις ενόψει Πορτογαλίας. 

Στην κατηγορία WRC2 νικητής αναδείχθηκε ο Pontus Tidemand μετά από μια συναρπαστική μάχη  με τον 18χρονο Kale Rovanpera που ποηργείτο συνεχώς έως ότου είχε την τελευταία μέρα μια άσχημη έξοδο που ευτυχώς πλήγωσε μόνον το αυτοκίνητο του. 

Επόμενος αγώνας είναι στςι 17-20 Μαίου στην Πορτογαλία με τη μάχη για την επικράτηση να αναμένεται πολύ δυνατή. Ο Tanak θα πάει στην Ιβηρική με το ηθικό στα ύψη, ο Ogier θα θέλει να κερδίσει για να ξεφύγει στη βαθμολογία, ο Neuville να μην αφήσει το Γάλλο να μεγαλώσει τη διαφορά και κάπου εκεί ο Latvala που θα θέλει να επιστρέψει στο προσκήνιο. 

 

ΘέσηΟδηγός ΑυτοκίνητοΧρόνος
1 Ott TanakToyota3h43m28.9s
2 Thierry NeuvilleHyundai37.7s
3 Dani SordoHyundai1m15.7s
4 Sebastien OgierM-Sport Ford1m58.6s
5 Andreas MikkelsenHyundai2m02.6s
6 Elfyn EvansM-Sport Ford3m06.3s
7 Kris MeekeCitroen3m25.7s
8 Esapekka LappiToyota4m32.6s
9 Teemu SuninenM-Sport Ford5m38.6s
10 Pontus TidemandSkoda12m15.8s

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube