Ράλι Αργεντινής: Άπιαστος ο Tanak

Ράλι Αργεντινής: Άπιαστος ο Tanak

O Ott Tanak ήταν σε άλλο ρυθμό από τους υπόλοιπους και, παρά ένα ατύχημα, άνοιξε μια διαφορά 22,7” στο τέλος της Παρασκευής.

Ο Εσθονός της Toyota κυριάρχησε την πρώτη κανονική μέρα του αγώνα, κερδίζοντας τις 5 από τις 7 ειδικές διαδρομές.

Η μέρα του Tanak δεν ξεκίνησε καλά, αφού χτύπησε μια πέτρα στην πρώτη πρωινή ειδική, στράβωσε ελαφρά το σύστημα διεύθυνσης του Yaris κι έκανε τετακέ, πέφτοντας στην 9η θέση.

Παρά τη ζημιά όμως, πήρε τις δύο επόμενες ειδικές και, στην τελευταία ειδική του πρωινού κύκλου πριν το σέρβις, την υπερειδική  Fernet Branca, πέρασε τον Andreas Mikkelsen για να μπει επικεφαλής του αγώνα.

Στη συνέχεια ο Tanak ήταν ο ταχύτερος και στις τρεις μεγάλες απογευματινές ειδικές, κρατώντας ένα ρυθμό που κανένας δεν μπορούσε να ακολουθήσει, παρότι ξεκινούσε τις ειδικές τρίτος σε έναν αγώνα όπου το «σκούπισμα» του δρόμου έχει μεγάλο αντίκτυπο στους χρόνους.

Ο αγώνας του Mikkelsen πήρε την κάτω βόλτα αμέσως αφότου έχασε την πρώτη θέση, καθώς ένα σκασμένο λάστιχο στην επόμενη ειδική, Las Bajadas, τον έριξε 8ο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ο Νορβηγός έμεινε και χωρίς ρεζέρβα, με αποτέλεσμα να πηγαίνει πιο προσεκτικά και να κερδίσει μόνο μία θέση μέχρι το τέλος της μέρας.

Έτσι ο Kris Meeke πέρασε 2ος με το Citroen, παρά ένα κλατάρισμα κοντά στον τερματισμό της τελευταίας ειδικής. Θα ξεκινήσει σήμερα Σάββατο με μια διαφορά 6 δευτερολέπτων από τους μαχόμενους Thierry Neuville και Dani Sordo. Οι δύο team-mates στη Hyundai άλλαζαν θέσεις το απόγευμα κι έχουν μια διαφορά μόλις 0,9” μεταξύ τους.

Η «κατάρα» του να ξεκινά πρώτος τις ειδικές χαντάκωσε για μια ακόμη φορά τον επικεφαλής της βαθμολογίας Sebastien Ogier . Ο Γάλλος πήρε την πρώτη ειδική της ημέρας, όπου το πρόβλημα δεν ήταν τόσο οξύ, όμως στη συνέχεια έχανε συνεχώς έδαφος με αποτέλεσμα να πέσει στην 5η θέση και να απειλείται από τον Craig Breen με το δεύτερο Citroen.

Οι Esapekka Lappi (Toyota) και Teemu Suninen (M-Sport Ford) είχαν σκασμένα λάστιχα το απόγευμα και βρίσκονται στην 8η και τη 10η θέση, με ανάμεσά τους έναν χλομό σε ρυθμό Elfyn Evans (M-Sport Ford).

Ο Jari-Matti Latvala ήταν για μια ακόμη φορά άτυχος. Χτύπησε μια πέτρα «κρυμμένη στη σκιά» στο εσωτερικό μια δεξιάς στροφής της Ε.Δ.3, κι έσπασε την ανάρτηση του Yaris, ενώ ήταν στην 3η θέση κι έφτανε τους πρώτους. Επιπλέον, βγήκε κι ένα σωληνάκι του συστήματος λίπανσης με αποτέλεσμα ο κινητήρας να πάθει ζημιά κι ο Φιλανδός να μην μπορεί να αγωνιστεί ούτε αύριο ως Rally2.

«Δεν έχω κάνει τίποτε κακό στη ζωή μου, αλλά φαίνεται πως είμαι κακός άνθρωπος», είπε μετά.  «Φυσικά,  υπάρχει απογοήτευση όταν βλέπεις τον team-mate σου να πηγαίνει τόσο καλά. Το πρωτάθλημά μου δεν δείχνει πολύ καλό. Πρέπει να ξεχάσω το σημερινό και να εμπιστευτώ τον εαυτό μου και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Ξέρουμε ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, το είδαμε σήμερα».

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

Θ.#ΟΔΗΓΟΣΧΡΟΝΟΣΔΙΑΦ. ΠΡΟΗΓ.ΔΙΑΦ. 1ο
1.8O. TÄNAK1:30:38.6--
2.10K. MEEKE1:31:01.3+22.7+22.7
3.5T. NEUVILLE1:31:07.2+5.9+28.6
4.6D. SORDO1:31:08.1+0.9+29.5
5.1S. OGIER1:31:15.0+6.9+36.4
6.11C. BREEN1:31:19.8+4.8+41.2
7.4A. MIKKELSEN1:31:37.1+17.3+58.5
8.9E. LAPPI1:31:46.5+9.4+1:07.9
9.2E. EVANS1:31:48.9+2.4+1:10.3
10.3T. SUNINEN1:32:12.3+23.4+1:33.7
11.31P. TIDEMAND1:36:25.1+4:12.8+5:46.5
12.35K. ROVANPERÄ1:36:45.3+20.2+6:06.7
13.81O. VEIBY1:36:54.6+9.3+6:16.0
14.32G. GREENSMITH1:37:52.1+57.5+7:13.5
15.12K. AL QASSIMI1:38:42.4+50.3+8:03.8
16.83A. CANCIO1:40:06.2+1:23.8+9:27.6
17.33P. HELLER1:40:22.9+16.7+9:44.3
18.38D. DOMINGUEZ S.1:41:59.1+1:36.2+11:20.5
19.82C. VIDAURRE1:43:56.0+1:56.9+13:17.4
20.34M. BULACIA WILKINSON1:48:19.7+4:23.7+17:41.1

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube