Το πρωτότυπο MG EXE181 απειλεί το Rimac Nevera
To κινεζικό πρωτότυπο MG EXE181 υπόσχεται αεροδυναμικό συντελεστή 0,181 και μόλις 1,9” για το 0-100.
Το πρωτότυπο MG EXE181 έρχεται από την Κίνα για να ανταγωνιστεί το Rimac Nevera. Το κροατικό hypercar αποτελεί αυτή τη στιγμή το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής, έχοντας καταρρίψει πληθώρα ρεκόρ επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας.
Το MG EXE181 αντλεί έμπνευση από το EX181, το οποίο σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας ξηράς. Οδηγήθηκε από τον Phil Hill στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και σχεδιάστηκε για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.
Με έμπνευση από το παρελθόν κι εξαιρετική αεροδυναμική, η MG ετοιμάζει τη δική της πρόταση στα ηλεκτρικά hypercar
Τι και αν είχε μόλις 304 ίππους. Το βρετανικό αγωνιστικό του 1959 είχε ξεπεράσει τα 400 km/h κι απέδειξε ότι η ισχύς δεν είναι το παν, όταν κυνηγάς τα ρεκόρ ταχύτητας.
Ομοίως με τον τιμημένο πρόγονο, το MG EXE181 «φοράει» όσο το δυνατόν λιγότερο αμάξωμα, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο του μονοκόκ πλαισίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το MG EX181 είχε σπάσει το φράγμα των 400 km/h από το 1959!
Το πιλοτήριο έχει σχήμα σταγόνας κι εκτείνεται σε μια μακρά ουρά, με ένα κεκλιμένο πτερύγιο που ανυψώνεται για να λειτουργήσει ως αερόφρενο όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει από υψηλή ταχύτητα.
Η MG ισχυρίζεται ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,181. Συγκριτικά, το Volkswagen XL1 ήταν στο 0,186, ενώ η Mercedes-Benz Vision EQXX είναι ακόμα πιο αεροδυναμική, με μόλις 0,17. Ίσως για αυτό μπόρεσε να διανύσει 1.319 km με μία μόλις φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο στην αραβική χερσόνησο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GAC Aion Hyper SSR, έφτασε στην Ευρώπη το ηλεκτρικό κινεζικό hypercar των 1.225 PS
Το MG EXE181 θα έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες – έναν ανά τροχό. Η MG δεν έχει ακόμη δώσει λεπτομέρειες για τη συνολική ισχύ, μόνο ότι θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 1,9”.
Άφησε επίσης να εννοηθεί ότι θα έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα από τον τιμημένο του πρόγονο. Θυμίζουμε ότι το Rimac Nevera πιάνει τα 412 km/h με 1.914 ίππους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα δίνατε €3,5 εκατομμύρια για το ηλεκτρικό Aspark Owl;
Υπάρχει πάντως και το ιαπωνικό Aspark Owl, που με τέσσερις κινητήρες, 2.012 ίππους και 2.000 Nm, πιάνει επίσης τα 100 km/h σε 1,9”. Και βέβαια, το «έτερον ήμισυ» του Nevera, το Pininfarina Battista των 1,86”.
Στο εσωτερικό, το EXE181 έχει ένα yoke τιμόνι με ενσωματωμένη οθόνη και τίποτα άλλο εκτός αυτού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rimac Nevera, 23 ρεκόρ σε μια μόλις ημέρα
Το MG EXE181 θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου αυτή την εβδομάδα κι αναμένεται να εμφανιστεί και στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο. Όταν η ιστορική μάρκα θα εορτάζει τα 100 της χρόνιας.