Πρώτες φωτογραφίες για τo νέο Nissan Leaf που έγινε crossover
Στο πνεύμα της εποχής, το Nissan Leaf 3ης γενιάς απεμπολεί τον χάτσμπακ χαρακτήρα του και ρίχνει μπόι.
Το ερχόμενο Nissan Leaf εθεάθη για πρώτη φορά καμουφλαρισμένο να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, πριν ξεκινήσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο του Sunderland το επόμενο έτος.
Μεταμορφωμένο από χάτσμπακ σε crossover, το επόμενο Nissan Leaf είναι ένα από τα τρία ηλεκτρικά SUV — μαζί με τους αντικαταστάτες του Juke και του Qashqai — που αναμένουμε να μπουν στην παραγωγή στο εργοστάσιο της Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Όταν όλοι ψωνίζουν ψηλά μοντέλα, γιατί το Leaf να παραμείνει σε μια κατηγορία που χαροπαλεύει;
Η παραγωγή του προηγούμενου LEAF ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Κι ενώ η Nissan δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την ημερομηνία κυκλοφορίας του διαδόχου του, θεωρείται ότι έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης ήδη από το καλοκαίρι κι ότι ενδέχεται να μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2025.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, στις ΗΠΑ κάνεις leasing το Nissan Leaf με $19 τον μήνα
Η ιαπωνική εταιρεία έχει δώσει προηγουμένως μια ένδειξη για το τι να περιμένουμε από το επόμενο LEAF με το πρωτότυπο Chill-Out. Ένα κομψό, μινιμαλιστικό SUV που ενσωματώνει υψηλά επίπεδα ψηφιακής λειτουργικότητας και προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης.
Το αυτοκίνητο παραγωγής φαίνεται να παραμένει πιστό στη σιλουέτα του Chill-Out, σαφώς βελτιστοποιημένο αεροδυναμικά σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης της αυτονομίας. Με μειωμένη απόσταση από το έδαφος και περισσότερα συμβατικά φωτιστικά σώματα LED, αντί για ψηφιακά γραφικά. Αναλογικά, μοιάζει με ένα πιο μαζεμένο Nissan Ariya, με το οποίο θα μοιράζεται μια αρθρωτή EV πλατφόρμα. Παλαιότερα γνωστή ως CMF-EV, η οποία τώρα ονομάζεται Ampr Medium.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hλεκτρικό Renault Scénic E-Tech, φθηνότερο από Tesla Model Y
Χρησιμοποιείται και στο ηλεκτρικό Scénic, το οποίο θα μπορούσε να δώσει ενδείξεις για το τι να περιμένουμε σχετικά με τις μπαταρίες και τις επιλογές του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το Scénic E-Tech προσφέρεται είτε με μπαταρία 60 kWh είτε με 87 kWh — με τη μεγάλη έκδοση να παρέχει αυτονομία 625 km και μοτέρ 220 ίππων. Μένει να δούμε αν η Nissan θα εξοπλίσει το LEAF προαιρετικά και με δεύτερο κινητήρα στον πίσω άξονα, όπως κάνει με το Ariya e-4ORCE. Το οποίο αποδίδει έως και 394 ίππους στη στάνταρ μορφή ή 435 ίππους στη βελτιωμένη έκδοση Nismo.