Πόσα στοίχισε σε επισκευές κάθε οδηγός Formula 1 το 2022;
Δείτε σε αυτή την εντελώς ανεπίσημη κατάταξη, τους οδηγούς της F1 και πόσα στοίχισαν στις ομάδες τους για επισκευές στο τέλος της σεζόν του 2022. Ο Mick Schumacher στην «pole-position».
Η σεζόν της Formula 1 τελείωσε. Χρήστης στα φόρα του Reddit, ο οποίος έγινε και πάλι πρωτοσέλιδο τον περασμένο Μάιο, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος των επισκευών που έγιναν στα μονοθέσια της Formula 1 ύστερα από πέντε Grand Prix, μόλις δημοσίευσε την τελική έκθεση του 2022.
Τα στοιχεία του, για τα οποία πρέπει να κρατάμε κάτι παραπάνω από μια πισινή, έχουν μια κάποια συγκριτική αξία. Και τούτο καθώς υπολογίζονται σύμφωνα με τη θεωρητική τιμή των ανταλλακτικών που προέκυψε από έρευνα και τον αριθμό των αντικαταστάσεών τους στα μονοθέσια της Formula 1 ύστερα από ατυχήματα.
Η Haas και η Williams κατετάγησαν πρώτη και δεύτερη αντίστοιχα στο World Destructor Championship 2022 της Formula 1
Για παράδειγμα, μια εμπρός πτέρυγα εκτιμάται στις 125.000 δολάρια, ένα μονοκόκ στις $675.000 και μια πίσω ανάρτηση στις 100.000 δολάρια. Λόγω έλλειψης αξιόπιστων πληροφοριών, οι κινητήρες δεν αναφέρονται. Ο πίνακας του διενεργούντος την έρευνα φέρει τον γνωστό τίτλο του «Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Καταστροφέων».
Ήδη από τους υψηλότερους στην κατάταξη το 2020 και το 2021, και δεύτερος μέχρι το GP στο Miami, ο Mick Schumacher εξακολουθεί να είναι ο οδηγός που κοστίζει ένα σκασμό λεφτά σε επισκευές και εφέτος.
Μεταξύ των αγωνιστικών του ατυχημάτων στο Μονακό και των προκριματικών στη Σαουδική Αραβία, ο οδηγός της Haas κόστισε στην ομάδα του σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια δολάρια σε ανταλλακτικά –έξω οι εργατώρες.
Οδηγοί | Σύνολο δαπανών '22 ($) |
---|---|
Mick Schumacher (Haas) | 3.952.000 |
Nicholas Latifi (Williams) | 3.389.000 |
Guanyu Zhou (Alfa Romeo) | 2.934.000 |
Carlos Sainz (Ferrari) | 2.822.000 |
Lewis Hamilton (Mercedes) | 2.667.000 |
Sebastian Vettel (Aston Martin) | 2.229.000 |
Esteban Ocon (Alpine) | 2.160.000 |
Lance Stroll (Aston Martin) | 2.102.000 |
Yuki Tsunoda (AlphaTauri) | 1.400.000 |
Fernando Alonso (Alpine) | 1.355.000 |
George Russell (Mercedes) | 1.337.000 |
Alexander Albon (Williams) | 1.325.000 |
Charles Leclerc (Ferrari) | 1.297.000 |
Sergio Perez (Red Bull) | 1.147.000 |
Pierre Gasly (AlphaTauri) | 1.115.000 |
Daniel Ricciardo (McLaren) | 875.000 |
Lando Norris (McLaren) | 605.000 |
Kevin Magnussen (Haas) | 505.000 |
Max Verstappen (Red Bull) | 485.000 |
Valtteri Bottas (Alfa Romeo) | 442.000 |
Ο Nicholas Latifi ύστερα από το Miami έπεσε στη δεύτερη θέση με «έξοδα» 3,4 εκατομμυρίων δολαρίων που προέρχονται κυρίως από τα ατυχήματά του στη Σαουδική Αραβία και στη σύγκρουση με τον Καναδό Lance Stroll στην Αυστραλία. Ο Guanyu Zhou βρίσκεται στο τρίτο σκαλί του βάθρου ύστερα από τα ατυχήματά του στην Ιταλία και στο γαλλικό Grand Prix και την εντυπωσιακή συντριβή του στη Βρετανία.
Όσον αφορά τις ομάδες, πέντε έχουν βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη με ποσό άνω των τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Η Williams παίρνει το προβάδισμα στην κατάταξη εμπρός από τις Haas -επικεφαλής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καταστροφέων το 2020 και 2021, την Aston Martin, τη Ferrari και τη Mercedes.
Η McLaren και η Red Bull είναι οι ομάδες που έχουν επιβαρυνθεί με το μικρότερο κόστος σε ανταλλακτικά, ανακάμπτοντας από τα περυσινά μεγάλα έξοδα.
Κατασκευαστές | Σύνολο δαπανών '22 ($) |
---|---|
Williams | 4.714.000 |
Haas | 4.457.000 |
Aston Martin | 4.331.000 |
Ferrari | 4.119.000 |
Mercedes | 4.004.000 |
Alpine | 3.515.000 |
Alfa Romeo | 3.376.000 |
AlphaTauri | 2.515.000 |
Red Bull | 1.632.000 |
McLaren | 1.480.000 |