Porsche: Ο θερμικός κινητήρας θα μείνει στην ΕΕ και μετά το 2035

Porsche: Ο θερμικός κινητήρας θα μείνει στην ΕΕ και μετά το 2035

Η Porsche πιέζει για παράταση ζωής στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

θερμικός κινητήρας

Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, παρευρέθηκε στην παγκόσμια πρεμιέρα της ηλεκτρικής Macan αυτή την εβδομάδα στη Σιγκαπούρη. Παρότι προωθούσε το ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας, σχολίασε ότι ο θερμικός κινητήρας ίσως να μην είναι ξεγραμμένος και να μείνει μαζί μας και μετά το 2035. 

Μιλώντας στο Automotive News Europe, ο CFO της εταιρείας είπε: «Υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτή τη στιγμή γύρω από το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Νομίζω ότι ο θερμικός κινητήρας θα είναι μαζί μας και μετά το 2035 κι αναφέρομαι στην ευρωπαϊκή ήπειρο».

Ο θερμικός κινητήρας δεν θα μας εγκαταλείψει τόσο εύκολα, λέει η Porsche. Εννοεί όμως ότι η ίδια θα πιέσει για να μη γίνει κάτι τέτοιο, όχι ότι είναι σίγουρο

Ο γεννημένος στο Hilden της Γερμανίας το 1966 αναφερόταν βέβαια στην απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2035 και μετά.

θερμικός κινητήρας

Η Porsche επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, αλλά ακολουθεί την τακτική της Toyota, της «προσέγγισης πολλαπλών οδών». Επενδύει στα συνθετικά καύσιμα και πιέζει για παράταση των θερμικών μοτέρ, όπως κι αρκετοί Γερμανοί κατασκευαστές.

Αντιθέτως, άλλες εταιρείες με παραδοσιακά σπορτίφ προσανατολισμό, θεωρούν ότι τα EV αποτελούν τον μοναδικό τρόπο μείωσης των ρύπων. Όπως η Alfa Romeo για παράδειγμα, η οποία σε τρία χρόνια από τώρα θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική γκάμα.

θερμικός κινητήρας

Αυτό δεν σημαίνει ότι η Porsche απορρίπτει τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Η μάρκα με έδρα το Zuffenhausen προβλέπει ότι οι μισές Porsche που θα πουληθούν το 2025, θα μπαίνουν στην πρίζα. Είτε ως αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, είτε ως επαναφορτιζόμενα υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Porsche Taycan Cross Turismo έφθασε σε υψόμετρο ρεκόρ!

Το 2030, το 80% των νέων πωλήσεών της θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. Ήδη η Taycan πουλάει περισσότερο από την 911 και τις Boxster/Cayman. Οι αντικαταστάτες των τελευταίων θα είναι ηλεκτρικοί, ήδη δοκιμάζονται ανά τον πλανήτη και τους περιμένουμε στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

θερμικός κινητήρας

Ένα χρόνο αργότερα αναμένεται κι η ηλεκτρική Cayenne, ενώ η Macan EV παρουσιάστηκε πριν δύο μόλις ημέρες.

Στον ελληνικό διαμορφωτή, αυτή τη στιγμή διατίθενται δύο ηλεκτρικές και τέσσερις θερμικές Macan, με τις ηλεκτρικές εκδόσεις να είναι ισχυρότερες και φθηνότερες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube