Πωλείται καινούργιο Renault Clio I του 1991!

Πωλείται καινούργιο Renault Clio I του 1991!

Ένα καινούργιο Renault Clio πρώτης γενιάς και μάλιστα της Phase 1 θα δημοπρατηθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Collecting Cars.

Ταξινομημένο τον Ιούλιο του 1991 στη Μαδρίτη στην Ισπανία, το Renault Clio I έχει διανύσει λιγότερα από 1.000 km. Διατηρήθηκε δε προσεκτικά από την πρώτη ιδιοκτήτριά του για 30 χρόνια!

Μπορεί το μέγιστο ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα Renault Clio να επικεντρώνεται στο πρόσφατο φρεσκάρισμα της πέμπτης γενιάς του, αλλά αυτό δεν αποτελεί δα και κάποια φοβερή είδηση.

Δεν αποκλείεται ο νέος ιδιοκτήτης του Renault Clio I να χρειαστεί να πληρώσει αρκετές χιλιάδες ευρώ για να το αποκτήσει

Renault Clio I 1991

Αλλά το να μιλάμε για ένα Renault Clio πρώτης γενιάς και μάλιστα του κουτιού εν έτει 2023, αυτό αποτελεί είδηση. Πρόκειται λοιπόν για ένα κομμάτι που το οδόμετρό του γράφει μόλις 909 km. Ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στις 24 Ιουλίου του 1991 στη Μαδρίτη και πρόκειται να δημοπρατηθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Collecting Cars.

Αυτό το Renault Clio 1 λοιπόν είναι μια 3θυρη έκδοση στην έκδοση εξοπλισμού RN. Το λευκό χρώμα του παραμένει αστραφτερό και οι μαύροι προφυλακτήρες είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Μόνο μερικές γρατσουνιές θα δείτε, αν κοιτάξετε προσεκτικά τα άκρα τους.

Renault Clio I 1991

Αγορασμένο καινούργιο από την αντιπροσωπεία της Renault στη Μαδρίτη, το γαλλικό σουπερμίνι αγοράστηκε από μια εργαζόμενη στην ισπανική εφορία. 

Όμως ύστερα από μόλις 748 km, άρχισε να φοβάται να οδηγεί το αυτοκίνητό της, σε σημείο που αποφάσισε να αποθηκεύσει το Clio της σε ένα «κουτί». Ποιος ξέρει; Ίσως υποτίμησε τα 80 άλογα του μοτέρ των 1.390 cc…

Renault Clio I 1991

Να θυμίσουμε ότι πρόκειται για το μοτέρ Renault Energy γνωστό και ως «E engine». Με χυτοσιδηρό κορμό, αλουμινένια 8βάλβιδη κυλινδροκεφαλή και κίνηση του εκκεντροφόρου με οδοντωτό ιμάντα, πριν το δούμε στο Clio I, ντεμπουτάρισε στο Renault 19, αντικαθιστώντας το παλιό μοτέρ Cléon-Fonte. Στην γκάμα του Clio I προσφερόταν με δύο χωρητικότητες, 1.171 και 1.390 cc.

Όπως και να ’χε , η γυναίκα αυτή νοίκιαζε και πλήρωνε ένα γκαράζ κάθε μήνα για περισσότερα από 30 χρόνια, καθώς και ασφάλεια για το αυτοκίνητό της. Μέχρι τη μέρα που ο ιδιοκτήτης του κοντέινερ συμβούλεψε τη ενοικιάστριά του, λυπούμενος αναμφίβολα το αυτοκίνητο, να το αποχωριστεί. 

Renault Clio I 1991

Στη συνέχεια επικοινώνησε με τον φίλο του Jorge Ballano Diez, πωλητή αυτοκινήτων, ο οποίος αγόρασε το Renault Clio 1 τον Φεβρουάριο του 2023. Ο τελευταίος στη συνέχεια πραγματοποίησε κάποιες εργασίες αποκατάστασης και αντικατάστασης που επιβάλλονταν λόγω της παρέλευσης τόσων ετών… . Λουρί εκκεντροφόρου, αντλία νερού...

Δύο μήνες αργότερα και αφού είχε διανύσει περισσότερα από εκατό χιλιόμετρα για να δοκιμάσει το αυτοκίνητο, ο Ισπανός πωλητής επικοινώνησε με έναν από τους συναδέλφους του, έναν Γάλλο, στον οποίο μεταπώλησε αυτό το Renault Clio πρώτης γενιάς. Τον επικεφαλής της εταιρείας Autos d’Avant που ειδικεύεται στην αγοραπωλησία συλλεκτικών και νέων αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, αυτός πραγματοποίησε έναν πρώτο τεχνικό έλεγχο του Renault Clio στις 21 Απριλίου, στη Μαδρίτη. Η δοκιμή είχε θετική έκβαση παρά δύο μικρά ελαττώματα, περιλαμβανομένης μιας άνισης κατανομής στο φρενάρισμα μεταξύ των τροχών στον ίδιο άξονα.

Renault Clio I 1991

Με το πιστοποιητικό στο χέρι, ο Γάλλος αποφάσισε να επαναπατρίσει το Renault Clio I με φορτηγό στην Audignies, ένα μικρό χωριό κοντά στα γαλλοβελγικά σύνορα.

Το αυτοκίνητο θα βγει σε διαδικτυακή δημοπρασία όπως είπαμε, με την τιμή εκκίνησης να παραμένει προς το παρόν άγνωστη. Και δεν αποκλείεται ο τέταρτος ιδιοκτήτης του να χρειαστεί να πληρώσει αρκετές χιλιάδες ευρώ για να το αποκτήσει.

Πηγή φωτογραφιών Collecting Cars

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube