Το πιο ποθητό Subaru Impreza έχει 670 ίππους, ζυγίζει 1.120 kg

Το πιο ποθητό Subaru Impreza έχει 670 ίππους, ζυγίζει 1.120 kg

Το ταχύτατο αγωνιστικό Subaru Impreza ετοιμάζεται για το Goodwood με νούμερα που σοκάρουν.

Το πυραυλοκίνητο Subaru Impreza αναμένεται να ντεμπουτάρει στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood που ξεκινά αύριο στη Μεγάλη Βρετανία. Ονομάζεται «Project Midnight» και δεν υπάρχει σημείο που να μην έχει ανθρακονήματα. Η ευρεία χρήση του πανάλαφρου υλικού έχει μειώσει δραστικά το βάρος, που πλέον περιορίζεται στα 1.120 kg.

Σε συνδυασμό με μια γενναιόδωρη αύξηση της ιπποδύναμης, το Subaru Impreza Project Midnight είναι το ισχυρότερο και ταχύτερο αγωνιστικό Impreza που έχει φτιάξει ποτέ η Subaru Motorsports USA.

Το απόλυτο Subaru Impreza έχει αναλογία kg ανά ίππο κάτω από «2»

Subaru Impreza

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο επίπεδος 4κύλινδρος των 2,0 lt, που προέρχεται από το rallycross αγωνιστικό της εταιρείας. Για την περίσταση, αποδίδει 670 ίππους και 922 Nm. Μπορεί να στροφάει έως τις 9.500 rpm κι όπως θα περιμένατε, η ροπή μεταδίδεται βέβαια και στους τέσσερις τροχούς. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εκχιονιστικό κόβει στη μέση Subaru Impreza WRX

Με τέτοια εξαντλητική — και κοστοβόρα — δίαιτα, η αναλογία kg ανά ίππο πέφτει κάτω από το «2». 

Subaru Impreza

Το αμάξωμα από ανθρακονήματα βρίθει αεροδυναμικών βοηθημάτων. Η ματιά μένει στην τεράστια πίσω αεροτομή και την εμφάνιση που θυμίζει το βίντεο Gymkhana 2020 με τον Travis Pastrana πίσω από το τιμόνι ενός Subaru Impreza WRX STI με 874 ίππους

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο διάσημος Αμερικανός οδηγεί ένα μοντέλο της Subaru. Τον έχουμε απολαύσει και με το GL Wagon 900 ίππων του 1983, γνωστό ως Leone.

Subaru Impreza

Για το Goodwood πάντως, επιλέχθηκε ο πολυνίκης και πρωταθλητής rallycross Scott Speed, επίσης Αμερικανός. Το συγκεκριμένο Subaru Impreza θα πάρει μέρος και σε άλλες διοργανώσεις, πέρα από τη διάσημη βρετανική ανάβαση. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αγοράστε το αγωνιστικό Subaru Impreza του Ken Block

«Είναι ένα πραγματικό τέρας», δήλωσε ο Speed. «Όταν το οδηγείς, νιώθεις ότι έχει ξεκάθαρα ρίζες rallycross, αλλά τα φαρδύτερα ελαστικά, τα μεγαλύτερα μετατρόχια, η γεωμετρία και τα 18άρια σλικ ελαστικά τού δίνουν μια πολύ μοναδική αίσθηση κι απίστευτο κράτημα. Το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης. Ακροβατεί ανάμεσα σε αυτοκίνητο παραγωγής και μια καθαρόαιμη αγωνιστική πολεμική μηχανή».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube