Πάνω από 1.000 PS το ηλεκτρικό σούπερ SUV της Mercedes-AMG
Για πρώτη φορά, η Mercedes-AMG εξελίσσει ολόδικό της μοντέλο. Και θα είναι ηλεκτρικό. Και SUV. Με απόδοση που σοκάρει!
Η απάντηση της Mercedes-AMG στο Tesla Model X Plaid, στη Lotus Eletre και στην επερχόμενη ηλεκτρική Porsche Cayenne θα λανσαριστεί σε δύο χρόνια. Και θα είναι ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική μάρκα.
Επί του παρόντος γνωστό ως το ηλεκτρικό «GT SUV» -όνομα που θα μπορούσε να ενσωματωθεί και στο μοντέλο παραγωγής, το σούπερ SUV βγήκε για πρώτη φορά στον δρόμο. Προφανώς σε μορφή καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου δοκιμών. Συγκεντρώνει ένα κάρο πρωτιές: Είναι το πρώτο μοντέλο που η Mercedes-AMG εξελίσσει ανεξάρτητα από τη μητρική Mercedes-Benz. Και βέβαια είναι SUV. Και μπαίνει στην πρίζα.
Οι Γερμανοί περνούν στη νέα εποχή. Που θέλει ψηλό αμάξωμα. Και ηλεκτροκίνηση
Το νέο EV θα βασίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στην 4θυρη έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Vision AMG το 2026. Η AMG.EA θα διαθέτει 800V φόρτιση και προηγμένους ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής. Στο νέο SUV, θα συνδυάζεται τόσο με δύο, όσο και με τρία ηλεκτρομοτέρ, με αποδόσεις πάνω από 1.000 ίππους. Αναπτύχθηκαν από τη Yasa, την εταιρεία με έδρα το Oxfordshire που ανήκει στη Mercedes-Benz. Αναπτύσσουν 480 ίππους και 800 Nm και θεωρούνται από την Mercedes-AMG ως βασικός παράγοντας διαφοροποίησης του νέου της SUV.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο EV αντικαταστάτης της Mercedes-AMG GT 63 θα έχει 1.000 ίππους
Προφανώς μιλάμε για ένα καθαρά ασφάλτινο μοντέλο, αν κι αναμένεται να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος για ήπια εκτός δρόμου κίνηση. Σε διαστάσεις, το νέο μοντέλο βρίσκεται ανάμεσα στο SUV EQE, που έχει μήκος 4,86 m, και στο SUV EQS, μήκους 5,13 m. Στο εσωτερικό, υιοθετεί το νέο λογισμικό AMG.OS. «Τα SUV είναι από τα πιο δημοφιλή μοντέλα μας εδώ και πολλά χρόνια», δήλωσε ο CEO της AMG, Michael Schiebe. «Ανταποκρινόμαστε σε αυτό προσφέροντας στους αγοραστές ένα off-roader υψηλής απόδοσης βασισμένο στην πλατφόρμα AMG.EA. Η νέα μας πλατφόρμα ακολουθεί μια ξεκάθαρη φιλοσοφία: Πρώτα είναι AMG, μετά EV».
Δεν γνωρίζουμε τι τεχνολογία μπαταρίας θα φοράει το νέο μοντέλο. Άραγε θα διαφοροποιηθεί από τις μπαταρίες χημείας NMC που χρησιμοποιούνται στα υπάρχοντα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της AMG; Σαφώς όμως, θα ενσωματώνει αναβαθμισμένη διαχείριση θερμότητας, για την υποστήριξη πολύ ταχύτερων ρυθμών φόρτισης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-AMG One, η πρώτη που σπάει τα 6’ 30” στο Nürburgring
Η σημερινή Mercedes-AMG EQE 53 χρησιμοποιεί συστοιχία μπαταριών ωφέλιμης χωρητικότητας 90,6 kWh και μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητα φόρτισης έως 170 kW. Νούμερα που δεν επαρκούν απέναντι στον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό. Η παραγωγή του νέου SUV θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με την ηλεκτρική μπερλίνα στις εγκαταστάσεις στο Sindelfingen της Γερμανίας.