Ο Walter Röhrl ξανασμίγει με το Commode ύστερα από 50 χρόνια

Ο Walter Röhrl ξανασμίγει με το Commode ύστερα από 50 χρόνια

Μπορεί ο ζωντανός θρύλος των ράλι να απογείωσε την καριέρα του οδηγώντας Lancia και Porsche, αλλά το επαγγελματικό του ντεμπούτο έγινε πίσω από το τιμόνι αυτού του Irmscher-Opel.

Ο Walter Röhrl είναι αναμφισβήτητα ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς αγώνων όλων των εποχών. Πριν από πενήντα χρόνια, ο Γερμανός ξεκίνησε την καριέρα του υπογράφοντας το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο με την Irmscher.

Η συνεργασία τους ξεκίνησε στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 1973. Πίσω από το τιμόνι ενός Opel Commodore B GS/E, βελτιωμένου από τον γερμανικό βελτιωτικό οίκο, το αγωνιστικό έγινε γνωστό ως «Commode» και μπήκε αμέσως στις καρδιές των θεατών ράλι.

Ο Walter Röhrl ξαναβρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Opel με το οποίο ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα πριν 50 χρόνια

Πάντα φειδωλός στα σχόλιά του, ο Röhrl περιέγραψε τη στιγμή ως συγκινητική κι είπε ότι ένιωσε σα να ταξίδεψε πίσω στο παρελθόν.

Walter Röhrl

Στη συλλογή φωτογραφιών στην κορυφή του άρθρου, θα δείτε τον 26χρονο Röhrl να ποζάρει δίπλα στο «Commode», μαζί με τον συνοδηγό του, Jochen Burger. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche: Έκανε δώρο στον Walter Röhrl μια 924 Carrera GTS!

Ένα άλλο πλάνο δράσης απαθανατίζει το Commodore σε κίνηση κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής σκηνής, γλιστρώντας στο χιόνι με τους θεατές σε απόσταση αναπνοής. Η αλήθεια είναι ότι δεν πέτυχε ιδιαίτερες διακρίσεις με το Opel, αλλά ήταν η αρχή μιας σπουδαίας παρακαταθήκης.

Walter Röhrl

Το 1980, ο σχεδόν δίμετρος οδηγός εξασφάλισε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα οδηγώντας ένα FIAT 131 Abarth. Δύο χρόνια αργότερα στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche: Αυτά είναι τα πέντε κορυφαία rally-cars σύμφωνα με τον Walter Röhrl

Εκείνη τη σεζόν οδηγούσε ένα πισωκίνητο Opel Ascona 400 και χρειάστηκε να υπερβάλει εαυτόν, βάζοντάς τα με τα 4κίνητα τέρατα της Audi, τα Quattro.

Walter Röhrl

Αυτή ήταν η τελευταία φορά που αγωνιζόταν με Opel. Την επόμενη χρονιά, η «ιδιοφυΐα σε τροχούς», όπως τον αποκάλεσε ο Niki Lauda, μετακόμισε στη Lancia, όπου έμεινε για δύο χρόνια πριν υπογράψει στην Audi.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Walter Röhrl στην πίστα με την Porsche 911 GT3 RS

Αποσύρθηκε από τα ράλι το 1987 κι η τελευταία του νίκη ήρθε το 1985 στο ράλι του Σαν Ρέμο. Συνολικά, συμμετείχε σε 75 αγώνες, συγκέντρωσε 494 πόντους, 420 νίκες σε ειδικές διαδρομές και 14 νίκες γενικής. Αρκετοί τον θεωρούν τον καλύτερο οδηγό ράλι όλων των εποχών.

Walter Röhrl

Παρά τα 76 του έτη, ο Röhrl είναι ακόμα ενεργός κι εργάζεται για την Porsche ως οδηγός εξέλιξης. Όταν δεν ταλαιπωρεί μια Porsche 911 Dakar, θα τον βρείτε στην πίστα, τελειοποιώντας μία από τις τελευταίες δημιουργίες της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube