Ο μικρός κατασκευαστής Vector επιστρέφει

Ο μικρός κατασκευαστής Vector επιστρέφει

Η πώληση δύο πρωτοτύπων WX3 θα αποτελέσει τη χρηματοδότηση για τη συνέχιση του πρότζεκτ WX8, που εγκαταλείφθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’00.

Η ιστορία της μικρής αμερικανικής φίρμας Vector είναι γεμάτη με διάφορα πεπραγμένα, εξαγορές, αγωγές και παγίδες. Είναι λίγο ως πολύ, πάντοτε, η ίδια ιστορία με τους αυτούς τους βιοτέχνες, συχνά άγνωστους στο ευρύ κοινό, οι οποίοι πρέπει να φτύσουν αίμα για να βρουν τα κεφάλαια για την εξέλιξη των αυτοκίνητων τους.

Η Vector δεν διέφυγε από αυτόν το σκληρό πεπρωμένο, με μια περίπλοκη περίοδο στη δεκαετία του ’90, όταν η φίρμα αναλήφθηκε από έναν Ινδονήσιο, ιδιοκτήτη ήδη της Lamborghini.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα 12 πιο ψαγμένα ψηφιακά όργανα ελέγχου όλων των εποχών

Ήταν τότε που γεννήθηκε η M12, το σούπερκαρ που βρέθηκε στο πρώτο game του Gran Turismo και το οποίο ξεκάθαρα θύμιζε τη Lamborghini Diablo, από την οποία είχε κληρονομήσει και το μοτέρ Bizzarrini V12.

Vector M12

Λίγα χρόνια και μια αγωγή αργότερα, ο αρχικός ιδρυτής της Vector, ο μηχανολόγος Gerald Wiegert, την ανέλαβε εκ νέου, καθώς είχε απολυθεί από τους Ινδονήσιους ιδιοκτήτες. Ήταν σε θέση δε να κάνει ελεύθερα χρήση του ονόματος Vector Motors και όλων αυτών που είχαν γράψει την ιστορία της φίρμας, η οποία κατά τα φαινόμενα σκοπεύει να επανέλθει στο αυτοκινητικό προσκήνιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα δέκα πιο… ξεχασμένα σούπερκαρ των 90s

Ο Wiegert, με άμεση ενασχόληση επίσης με θέματα που σχετίζονται με την αεροναυπηγική, μπορεί να αναβιώσει τη Vector με ένα hypercar που θα έχει, ειδικά όσον αφορά το σχεδιασμό, αναφορές στην αεροπορία. Ο Wieger επέλεξε να αναλάβει εκ νέου το πρότζεκτ WX8, που εγκαταλείφθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’00, με κινητήρα V8 ικανό να κάνει το αυτοκίνητο να πιάνει πάνω από 480 km/h.

Vector WX8

Και για να χρηματοδοτήσει την αναβίωση της φίρμας, η Vector πουλάει τα δύο τα πρωτότυπα WX3, με μοτέρ V8 άνω των 800 ίππων.

Vector WX3
Η τιμή πώλησης είναι 3,5 εκατομμύρια δολάρια και θα επιτρέπει, εκτός από την απόκτηση των αυτοκινήτων, τη συμμετοχή στο κεφάλαιο του κατασκευαστή για τη χρηματοδότηση της τελικής εξέλιξης του WX8.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube