O Joe Biden δεν πιστεύει σε τίποτε άλλο πέραν της ηλεκτροκίνησης
Ο Πρόεδρος των Η.Π.Α, Joe Biden, έχει έτοιμο ένα νέο, πιο αυστηρό νομοσχέδιο προκειμένου να πάψει μια για πάντα, τη χρήση οχημάτων με θερμικά συστήματα κίνησης.
Τα όρια από την ρύπανση των αυτοκινήτων είναι σύμφωνα με τον Joe Biden το κλειδί για να μπορέσουν οι Η.Π.Α να ανταποκριθούν στη δέσμευσή τους απέναντι στη συμφωνία του Παρισιού και να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% (από τα επίπεδα του 2005) έως το τέλος της δεκαετίας.
Για το λόγο αυτό το κυβερνητικό επιτελείο του Προέδρου Biden βρίσκεται ένα βήμα πριν ανακοινώσει τα νέα αυστηρότερα πρότυπα για τις εκπομπές αερίων ρύπων, που θα καταστήσουν ουσιαστικά τα οχήματα με θερμικά συστήματα κίνησης ασύμφορα τόσο για τους κατασκευαστές όσο και για το κοινό. Με λίγα λόγια, σκοπός του είναι οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να πάψουν να τα κατασκευάζουν.
Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, το νομασχέδιο είναι έτοιμο και θα ανακοινωθεί επίσημα την προσεχή Τετάρτη στο Ντιτρόιτ, ενδεχομένως και από τον ίδιο τον Joe Biden. Σε αυτό το νομοσχέδιο θα υπάρχουν περισσότεροι και αυξημένοι περιορισμοί στα όρια εκπομπών ρύπων αλλά και επέκταση αυτών των μέτρων σε όλα τα οχήματα πέραν αυτών φυσικά που χρησιμοποιούν... μπαταρίες για την κίνηση τους.
Οι μεγαλύτερες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ζητήσει να λάβουν τις απαραίτητες εγγυήσεις ότι θα υπάρξει έμπρακτη οικονομική «υποστήριξη» από την κυβέρνηση προκειμένου να επιτευχθούν αυτοί οι νέοι στόχοι, καθώς όπως δήλωσαν πολλά υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου «υπό τις υπάρχουσες συνθήκες, τα νέα μέτρα είναι πρακτικά αδύνατο να υλοποιηθούν από μέρους μας έως το 2030».
Ο Προέδρος Joe Biden, φημολογείται ότι έχει υποστηρίξει σε οικονομικά λόμπυ, πως θα κάνει ότι περνά από το χέρι του ώστε το αργότερο μέχρι το 2030, ποσοστό υψηλότερο του 60% κάθε νέου οχήματος που θα πωλείται στις Η.Π.Α, να είναι ηλεκτρικό.
Η General Motors και η Ford, σε συνάντηση που είχαν μαζί του στις 14 Φεβρουαρίου στον Λευκό Οίκο, περιέγραψαν τις δυσκολίες του εγχειρήματος, της μετάβασης δηλαδή στην πλήρη ηλεκτροκίνηση. Φέρεται να δήλωσαν πως οι πωλήσεις των EV’s δεν είναι αυτές που θα περίμεναν και το σημαντικότερο, ότι το όλο πρότζεκτ δεν εξαρτάται από τους ίδιους εάν θα πετύχει ή όχι. Καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες εκτός ελέγχου τους, συμπεριλαμβανομένων των επενδύσεων στις υποδομές του δικτύου φόρτισης και κυρίως στη διασφάλιση των απαραίτητων πρώτων υλών για την παραγωγή των μπαταριών.