Ο Akio Toyoda επιμένει: Τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν το 30%

Ο Akio Toyoda επιμένει: Τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν το 30%

Γνωρίζουμε ότι ο Akio Toyoda δεν πιστεύει στην μπαταριοκίνηση. Τώρα προβλέπει ότι δεν θα καταφέρει να ξεπεράσει το 30% του μεριδίου της αγοράς.

Akio Toyoda

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, μας απασχολεί με δηλώσεις του σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Η τελευταία του πρόβλεψη πάει κόντρα στα σενάρια επικράτησης των EV, με τον ίδιο να πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία δεν θα ξεπεράσουν το 30% του μεριδίου της αγοράς.

Το υπόλοιπο 70% θα καταληφθεί από υβριδικά μοντέλα, οχήματα που θα κινούνται με υδρογόνο κι άλλα με κινητήρες αμιγούς εσωτερικής καύσης.

Τι θα κάνει η μπαταριοκίνηση; Θα κυριαρχήσει; Άντε να φτάσει το 30%, λέει ο Akio Toyoda

Αυτή η θεωρία είναι μέρος της «προσέγγισης πολλαπλών οδών» που ο Akio Toyoda υποστηρίζει εδώ και χρόνια. Θεωρεί ότι οι αγοραστές θα πρέπει να μπορούν να επιλέγουν όποιο σύστημα μετάδοσης κίνησης ταιριάζει στις ανάγκες τους κι όχι να τους επιβάλλεται άνωθεν.

Akio Toyoda

«Με ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους στον πλανήτη να ζουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, ο περιορισμός των επιλογών και της ικανότητάς τους να ταξιδεύουν φτιάχνοντας ακριβά αυτοκίνητα δεν είναι λύση», δήλωσε ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας κατά τη διάρκεια επιχειρηματικής εκδήλωσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Akio Toyoda ξαναχτυπά: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι μονόδρομος»

«Οι αγοραστές κι όχι οι κανονισμοί ή οι πολιτικοί θα πρέπει να λάβουν αυτή την απόφαση», αναφέρει δημοσίευμα στο Bloomberg.

Akio Toyoda

Ο πρώην CEO της Νο. 1 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο αντέκρουσε την κριτική ότι είναι υπεύθυνος για την αργοπορία της Toyota στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ «Σας τα έλεγα για τα ηλεκτρικά», δηλώνει ο Akio Toyoda

Εξηγώντας ότι πρωτοποριακά υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, το υδρογόνο κι η ολιστική προσέγγιση διαφορετικών επιλογών θα αποδειχθούν τελικά η σωστή στρατηγική για την επιχείρηση, τους πελάτες και το περιβάλλον.

Akio Toyoda

Την περασμένη μόλις εβδομάδα, ο Akio Toyoda υπεραμύνθηκε της απόφασης της εταιρείας για συνέχιση της εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Akio Toyoda ζητά απεγνωσμένα μια νέα Toyota Celica

«Οι θερμικοί κινητήρες θα παραμείνουν. Υπάρχει ακόμα ρόλος για τους θερμικούς κινητήρες στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Οπότε, αφήστε μας να βελτιώσουμε τεχνολογικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Akio Toyoda

Ο διάδοχός του Koji Sato δήλωσε πέρσι ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα πουλά 1.500.000 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία ετησίως μέχρι το 2026 κι ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί στα 3.500.000 μέχρι το 2030. 

Η Toyota μάλιστα έχει κάνει βαρυσήμαντες υποσχέσεις για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, που θα φορτίζουν ταχύτατα και θα έχουν αυτονομία πάνω από 1.000 km. Αν και τα πράγματα δεν φαίνονται τόσο αισιόδοξα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube