Νιώσε Πρόεδρος της Δημοκρατίας με τη Mercedes-Benz S320
Αγόρασε το όχημα με το οποίο κυκλοφορούσε ο Κωστής Στεφανόπουλος κι υποδεχόταν τους υπόλοιπους αξιωματούχους.
Δεν το αναφέρουμε κατ' ευφημισμόν, ούτε για αστεϊσμό: Έχεις την ευκαιρία να νιώσεις όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αγοράζοντας τη Mercedes-Benz S320 που εκτελούσε χρέη επίσημου οχήματος του πρώτου αξιώματος της χώρας.
Η συγκεκριμένη Mercedes-Benz S320, έκδοση ExtraLong μάλιστα με μεγαλύτερο μεταξόνιο, υπηρέτησε στην Προεδρία της Δημοκρατίας επί Κωνσταντίνου (Κωστή) Στεφανόπουλο.
Όταν μιλάμε για το υπέρτατο κύρος, δεν υπάρχει κάτι ανώτερο από το να κυκλοφορείς -ιδανικά στο πίσω κάθισμα- με το όχημα του Προέδρου της Δημοκρατίας
Ο γεννημένος στην Πάτρα πολιτικός διετέλεσε Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας για δύο συνεχόμενες θητείες από το 1995 έως το 2005, οπότε και τον διαδέχθηκε ο Κάρολος Παπούλιας.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ο ανώτατος ηγέτης του ελληνικού κράτους. Από το 1975, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκλέγεται από την Βουλή των Ελλήνων με πενταετή θητεία. Ο κάθε εκλεγμένος Πρόεδρος έχει δικαίωμα επανεκλογής μία μόνο φορά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή είναι αγγελία: Πωλούνται δύο Ferrari FXX K
Η συγκεκριμένη S320 βρίσκεται αυτές τις μέρες προς πώληση κι από τις φωτογραφίες φαίνεται να βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα. Διαθέτει πόρτες που κλείνουν με λειτουργία soft close, ενώ αναφέρεται ότι έχει συντηρηθεί άριστα.
Θα παραδοθεί μάλιστα με καινούργια ελαστικά και παρότι μοντέλο του 1993, έχει διανύσει μόλις 206.000 km. Όσα από αυτά μάλιστα έγιναν σε κρατική υπηρεσία, θα πρέπει να ήταν εντελώς απροβλημάτιστα, χωρίς η S320 να αντιμετωπίζει την παραμικρή κίνηση ή μποτιλιάρισμα. Η αστυνομική συνοδεία να είναι καλά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Mercedes-Benz τρολάρει και βάζει αγγελία για τον αντικαταστάτη του Rosberg
Με 231 PS από 3,2 lt, βαρύ αμάξωμα κι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση θα πρέπει να είναι ένας μικρός πονοκέφαλος. Μπορεί λοιπόν να μην πολυσκάς για την τιμή αγοράς, άλλωστε κοστίζει λιγότερο από ένα Suzuki Swift, αλλά τα τέλη κυκλοφορίας στα €1.150 και το κόστος συντήρησης και κίνησης θα ματώσουν την φιλόδοξη τσέπη.
Όχι ότι κάτι από τα παραπάνω θα πρέπει να απασχολούσε ιδιαίτερα τον αείμνηστο Στεφανόπουλο. Να σημειώσουμε ότι S-Class μπορούν να αγοραστούν στην πατρίδα μας σε κλάσμα των €18 χιλιάδων, αλλά τέτοια κληρονομία δεν μπορεί να είναι φθηνή.