Nio ΕΤ9 Thunder, το πρώτο ηλεκτρικό 900V, γεμίζει 250+ km σε 5'

Nio ΕΤ9 Thunder, το πρώτο ηλεκτρικό 900V, γεμίζει 250+ km σε 5'

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση τρέχουν με τα χίλια κι η Κίνα είναι από τους πρωτοπόρους. Με το Nio ET9 Thunder να φορά σύστημα 900V και να επαναφορτίζεται στο άψε σβήσε...

Nio ET9 Thunder

Το πρώτο σύστημα κίνησης 900V μαζικής παραγωγής βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Nio την Τετάρτη. Ονομάζεται «Thunder», με την κινεζική εταιρεία να ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι μπορεί να προσθέσει πάνω από 250 km με ταχυφόρτιση μόλις πέντε λεπτών.

To μοντέλο που φόρεσε το 900V σύστημα είναι το 100% ηλεκτρικό Nio ET9, αποτελεί αντίπαλο της Porsche Taycan. Αλλά και της Mercedes-Benz EQS, της BMW i7, του Tesla Model S, καθώς και των αντίστοιχων θερμικών πολυτελών μοντέλων, όπως η S-Class και η 7 Series.

Το πρώτο 900V ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής είναι γεγονός και μας έρχεται από πού αλλού, από την Κίνα...

Nio ET9 Thunder

Τα νούμερά του σοκάρουν: Έως 925V, μέγιστη ισχύ 600 kW (816 ίπποι) και μέγιστη φόρτιση 765A. Το Nio ET9 παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο με στόχο «τη νέα γενιά χρηστών υψηλής τεχνολογίας».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Nio ET9 στοχεύει την S-Class και την BMW Σειρά 7

Η Nio προίκισε το πολυτελές της EV με την τελευταία διαθέσιμη τεχνολογία για ένα «τέλειο πακέτο εμβληματικού εξωτερικού, ευρύχωρου εσωτερικού, καθηλωτικής εμπειρίας κι αποτελεσματικής επαναφόρτισης». 

Nio ET9 Thunder

Εξαιρετικά αποτελεσματικής, θα σχολιάσουμε εμείς. Το πρώτο 900V μαζικής παραγωγής υπόσχεται ότι προσθέτει αυτονομία 250+ km σε μόλις πέντε λεπτά, αλλά αυτό στο αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο. Στο WLTP, το νούμερο θα είναι κατά τι μικρότερο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Alps DOM της Nio δηλώνει ότι είναι καλύτερο από το Model Y

Η Nio ισχυρίζεται ότι οι ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω είναι μικρότεροι και 30% ελαφρύτεροι για βελτίωση της απόδοσης. Πέρα από τα οφέλη στην κατανάλωση και στο βάρος, καταλαμβάνουν λιγότερο εσωτερικό χώρο.

900V

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 462 ίππους και ζυγίζει μόλις 79 kg, παρέχοντας πυκνότητα ισχύος 4,3 kW ανά kg, η οποία σύμφωνα με τη Nio είναι η υψηλότερη μεταξύ των ασύγχρονων επαγωγικών κινητήρων EV. Ο εμπρός αποδίδει διαθέτει μέγιστη ισχύ 245 ίππων με πυκνότητα ισχύος 2,6 kW ανά kg.

Η κινεζική πρωτοποριακή εταιρεία έχει γίνει γνωστή και για το δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών. Όπως και με άλλα μοντέλα της Nio, το ET9 υποστηρίζει ανταλλαγή μπαταρίας σε μόλις τρία λεπτά. Αλλά και για το αμιγώς ηλεκτρικό Nio ET7 Ultra Long Range που με μπαταρία 150 kWh, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 1.000 km.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube