Το Nio ET9 στοχεύει την S-Class και την BMW Σειρά 7
Το 900V πολυτελές μοντέλο θα μπορεί να προσθέσει 250+ km αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά.
Οι Κινέζοι δεν μασάνε τα λόγια τους, το νέο Nio ET9 απειλεί ευθέως τη Mercedes-Benz EQS, την BMW i7, το Tesla Model S καθώς και τα αντίστοιχα ΜΕΚ, όπως η S-Class και η Σειρά 7. Με αρχιτεκτονική 900V και 707 PS, οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στην κινεζική αγορά στις αρχές του 2025.
Όπως και το μικρότερο EC7, το Nio ET9 αμφισβητεί τις παραδοσιακές διακρίσεις μεταξύ κουπέ-crossover και σεντάν. Αυτό είναι εμφανές όχι μόνο στη σχεδίασή του, αλλά και στα 200 mm, ασυνήθιστα μεγάλη απόσταση από το έδαφος για σεντάν.
Όταν βάζεις τόσο ψηλά τον πήχη, οι περισσότεροι θα μειδιάσουν. Μέχρι να διαβάσουν τις τεχνικές προδιαγραφές και να τους κοπεί ο βήχας
Έχει μήκος 5.324 mm, πλάτος 2.016, ύψος 1.620 και τέραστιο μεταξόνιο 3.250 mm. Είναι δηλαδή μεγαλύτερο από τη Mercedes EQS που έχει μήκος 5.265 mm, ύψος 1.520, πλάτος 1.926 και μεταξόνιο 3.210 mm.
Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν κρυφές χειρολαβές θυρών, ενεργή πίσω αεροτομή και ζάντες πολλαπλών ακτίνων 23 ιντσών με σχέδιο αιωρούμενου λογότυπου. Όπως και στις Rolls-Royce, παραμένει κατακόρυφο ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nio ET7 Ultra Long Range, 150 kWh και 1.000+ km αυτονομία [video]
Επιπλέον, η Nio λέει ότι το ET9 μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει το μοναδικό μπροστινό πορτμπαγκάζ, που ανοίγει και κλείνει χωρίς άγγιγμα.
Αν κι η Nio δεν έχει ακόμη αποκαλύψει πλήρως τη σχεδίαση του ταμπλό, ήταν αρκετά γενναιόδωρη στις φωτογραφίες που μας ξεναγούν στις πολυτελείς λεπτομέρειες των πίσω επιβατών. Είναι προφανές ότι οι προτεραιότητες της εταιρείας κλίνουν προς την περιποίηση αυτών που βρίσκονται στο πίσω κάθισμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα επένδυση 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Nio
Τα πίσω VIP καθίσματα του ET9 μπορούν να ανακλιθούν έως 45 μοίρες, με πλάτος καθίσματος 582 mm και 11 ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Επιπλέον, επτά ηλεκτρικά σκίαστρα μπορούν να ενεργοποιηθούν με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού.
Δύο AMOLED οθόνες 14,5 ιντσών βρίσκονται τοποθετημένες στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων. Αντί για έναν παραδοσιακό πίνακα οργάνων, το ET9 βασίζεται σε ένα σύστημα head-up display και μια οθόνη AMOLED 15,6 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Nio έρχεται στην Ευρώπη με νέες μάρκες
Όταν ο σοφέρ επιλέγει τη λειτουργία αυτόνομης οδήγησης, υπάρχει επιλογή ώστε το τιμόνι να αναδιπλώνεται εκεί που κανονικά θα βρισκόταν ο πίνακας οργάνων. Οι τεχνολογικές καινοτομίες δεν σταματούν εκεί.
Το Nio ET9 είναι εξοπλισμένο με τρεις αισθητήρες lidar, μεταξύ των οποίων ένας στο κέντρο και δύο κάμερες υψηλής ευκρίνειας στο μπροστινό άκρο της οροφής. Επιπλέον, διαθέτει ψηφιακούς αντί για κλασικούς πλαϊνούς καθρέφτες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Nio ET5 Touring, ό,τι δεν τόλμησε η Tesla [video]
Η 900V πλατφόρμα επιτρέπει ταχυφόρτιση με μέγιστη ισχύ 600 kW. Η μπαταρία των 120 kWh μπορεί να προσθέσει 255 km αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά. Όπως και με άλλα μοντέλα της Nio, το ET9 υποστηρίζει ανταλλαγή μπαταρίας σε μόλις 3 λεπτά.
Το ET9 είναι εξοπλισμένο με την έξυπνη ανάρτηση Sky Ride, η οποία συνεργάζεται με το drive-by-wire πλαίσιο. Αυτό σημαίνει ότι από το γκάζι και το σύστημα διεύθυνσης, μέχρι τα φρένα και τα αμορτισέρ, όλα ελέγχονται ηλεκτρονικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η WeLion παρέδωσε τις πρώτες μπαταρίες ημί-στερεάς κατάστασης 150 kWh στη Nio
Η 4διεύθυνση επιτρέπει μέγιστη γωνία 8,3 μοιρών των πίσω τροχών, ενώ κάθε αμορτισέρ ελέγχεται ανεξάρτητα από ξεχωριστή υδραυλική αντλία.
Ένας ασύγχρονος μπροστινός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 245 PS κι ένας πίσω σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη με 462 PS συνδυάζονται για 707 PS. Δεν θα περιμένατε βέβαια όλα τα παραπάνω να είναι φθηνά. Με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, το ET9 θα πωλείται στην τοπική αγορά προς €102.000.
Όσοι το προπαραγγείλουν, θα απολαύσουν μια σειρά από προνόμια, μεταξύ άλλων έως 100 ώρες δωρεάν υπηρεσία σοφέρ.