Το νέο Tesla Model 3 Performance θα έχει πάνω από 600 ίππους

Το νέο Tesla Model 3 Performance θα έχει πάνω από 600 ίππους

Επιπλέον διαρροή προδιαγραφών για το νέο Tesla Model 3 Performance και φαίνεται ότι δεν θα μας απογοητεύσει.

Model 3 Performance

Ενώ περιμένουμε την επίσημη κυκλοφορία του αναβαθμισμένου Tesla Model 3 Performance, νέες λεπτομέρειες διέρρευσαν σχετικά με τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού σεντάν από έγγραφα πιστοποίησης από τη Νότια Κορέα. Και φαίνεται ότι άξιζε η αναμονή κι ότι η Tesla κρύβει έναν άσο στο μανίκι της.

Η Tesla παρουσίασε το νέο Model 3 Highland στα τέλη του 2023, αλλά παραδόξως απουσίαζε η κορυφαία έκδοση Performance. Ωστόσο, η φημολογία έκανε λόγο για αργοπορία επειδή θα ήταν σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Επιτέλους μαθεύτηκε γιατί το Model 3 Performance θα είναι σημαντικά ταχύτερο από το παλιό μοντέλο

Στα τέλη Φλεβάρη, η Tesla συνελλήφθη να βιντεοσκοπεί διαφημιστικά πλάνα του Model 3 Performance στην Ισπανία. Ο φωτογραφικός φακός επιβεβαίωσε ότι το ανανεωμένο Performance θα αποκτήσει μοναδικό αμάξωμα για να ξεχωρίζει από την πισωκίνητη και τη Long Range έκδοση.

Model 3 Performance

Θα ενσωματώνει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, καθώς και διαφορετικές ζάντες, μεγαλύτερα φρένα και σηματάκι Ludicrous στο πίσω μέρος. Από προηγούμενες αναφορές, γνωρίζουμε ότι θα έχει και το δικό της σετ Sport καθισμάτων, με σαφώς περισσότερη πλευρική στήριξη χάρη στα ψωμωμένα πλαϊνά.

Τώρα, τα έγγραφα από τη Νότια Κορέα αποκαλύπτουν ότι το Model 3 Performance θα αποκτήσει νέο πίσω κινητήρα. Θα φέρει την ένδειξη 4D2 και θα αποδίδει 303 kW ή 412 ίππους. Σαφώς παραπάνω από το παλιό Model 3 Performance, το οποίο είχε μέγιστη ισχύ 250 kW/340 PS στον πίσω άξονα.

 

 

Ο μπροστινός 3D3 ηλεκτροκινητήρας παραμένει ίδιος, οπότε παρέχει 158 kW ή 215 ίππους, με συνολική ισχύ πάνω από 600 ίππους. Αυτή είναι μια σημαντική αύξηση από τα προηγούμενα 377 kW/513 PS της πρώτης γενιάς. Ακόμα σημαντικότερη είναι η κατανομή της ισχύος. 

Τα σημερινά Performance λαχανιάζουν στις μεγάλες ταχύτητες και γίνεται αισθητή η πτώση της επιτάχυνσης. Ο πίσω κινητήρας του παλιού Performance έφτανε στη μέγιστη ισχύ στα 75 km/h, αλλά ο νέος 4D2 θα φτάνει στο πικ του στα 110 km/h, που σημαίνει ότι η αίσθηση της επιτάχυνσης που ταλαιπωρεί τα σωθικά μας θα βιώνεται για πολύ περισσότερο από πριν.

Θυμίζουμε ότι ο αρχικός στόχος ήταν τα 2,5 για το 0-100, αλλά μάλλον αναδιπλώθηκε στα να σπάσει τα 3 και το μαγικό νούμερο να ξεκινά από «2». Και βέβαια, πέρα από τα νούμερα, περισσότερη ισχύς πίσω σημαίνει πιο υπερστροφικά οδικά χαρακτηριστικά. Αλλά κι όταν ενεργοποιείται το Drift mode, οπότε απεμπλέκεται ο μπροστινός άξονας, το Performance θα έχει περισσότερη ισχύ.

 Model 3 Performance

Άλλες προδιαγραφές που διέρρευσαν στο έγγραφο περιλαμβάνουν το βάρος, το οποίο θα περιορίζεται στα 1.855 kg, σοκαριστικό νούμερο αν σκεφτεί κανείς ότι το σαφώς πιο αργό Dodge Charger ζυγίζει 2.648 kg! Tο μέγεθος της μπαταρίας παραμένει στις 82 kWh, αλλά μένει να δούμε πόση θα είναι η αυτονομία του. 

Ο αυστηρός κύκλος δοκιμών EPA την ορίζει στα 430 km, επομένως αναμένουμε άνω των 500 km κατά WLTP. Το απερχόμενο μοντέλο πρόσφερε με το συγκεκριμένο πρωτόκολλο 547 km με μία φόρτιση.

 Model 3 Performance

Τα μεγαλύτερα ερωτήματα που παραμένουν τώρα είναι πότε θα κυκλοφορήσει επίσημα και πόσο θα κοστίζει. Η παρουσίαση ενδέχεται να πραγματοποιηθεί μες στον Μάρτη. 

Όσον αφορά την τιμή, με τόσες αλλαγές, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, δεν περιμένουμε να είναι τόσο προσιτό όσο ο προκάτοχός του. Αλλά σίγουρα θα τιμάται πολύ φθηνότερα από το αμέσως επόμενο αυτοκίνητο που θα κάνει 0-100 σε «2άρια».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube