Νέα μπαταρία της CATL, 400 km ηλεκτρικής αυτονομίας στα PHEV

Νέα μπαταρία της CATL, 400 km ηλεκτρικής αυτονομίας στα PHEV

EV αυτονομία που ξεπερνά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ταχύτατη φόρτιση κι αντοχή στο κρύο. Η νέα μπαταρία της CATL για τα PHEV υπόσχεται να κάνει τη διαφορά.

CATL

Ο τεχνολογικός κολοσσός CATL υπόσχεται ότι του χρόνου θα λανσάρει μια νέα μπαταρία, επ' ονόματι Freevoy, που θα προσφέρει 400 ηλεκτρικά km στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Αυτονομία που — αν επιβεβαιωθεί στην πράξη — θα είναι ανώτερη από κάμποσα EV που πωλούνται σήμερα.

Εξελίχθηκε ειδικά για PHEV και EREV και πέρα από την αυξημένη αυτονομία, το πακέτο των μπαταριών θα μπορεί να φορτίσει πολύ ταχύτερα από τα σημερινά. Ενώ θα έχει πολύ καλύτερη απόδοση και σε χαμηλές θερμοκρασίες σε σύγκριση με τις μπαταρίες που τοποθετούνται σε τρέχοντα μοντέλα, πάντα κατά τα λεγόμενα της CATL.

Με 400 km ηλεκτρικής αυτονομίας και ταχύτατη φόρτιση, ποιος ο λόγος να κουβαλάς κι έναν βενζινοκινητήρα μαζί σου;

CATL

Θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος και θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες υβριδικών μια «σχεδόν ηλεκτρική» εμπειρία, ισχυρίζεται η κινεζική εταιρεία. Τα πρώτα μοντέλα που θα χρησιμοποιήσουν τη νέα τεχνολογία θα προέρχονται από τις μάρκες Li Auto, Avatr και Nevo, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές. Στους πελάτες της CATL περιλαμβάνονται η Volvo, η BMW, η Ford, η MG και κυρίως η Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μπαταρία CATL Shenxing Plus, βάζει 600 km σε 10' [video]

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα 400 km αντιστοιχούν στο αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο CLTC. Ακόμα κι έτσι όμως, αν η WLTP αυτονομία είναι πέριξ των 300 km, είναι υπερδιπλάσια από τα 143 km του νέου Audi A3 TFSI e.

CATL

Ένα από τα βασικά όπλα της μπαταρίας Freevoy είναι η ικανότητά της να φορτίζει εξαιρετικά γρήγορα. Μπορεί να αναπληρώσει 280 km σε μόλις 10 λεπτά φόρτισης, ισχυρίζεται η CATL. Αυτή η εξέλιξη έρχεται ως απάντηση σε αυτό που οι τεχνικοί της θεωρούν ένα κρίσιμο κενό στην αγορά: Πολλά υπάρχοντα επαναφορτιζόμενα υβριδικά προσφέρουν σχετικά μικρή χωρητικότητα μπαταρίας. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stellantis και CATL ετοιμάζουν νέο εργοστάσιο μπαταριών στην Ευρώπη

«Πολλοί οδηγοί υβριδικών θέλουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ηλεκτρική ενέργεια και να καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα. Αλλά τα τρέχοντα μοντέλα συχνά δίνουν προτεραιότητα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε εκπρόσωπος της CATL. «Η νέα μας μπαταρία το αντιμετωπίζει αυτό επεκτείνοντας την ηλεκτρική εμβέλεια και παρέχοντας ταχύτερη φόρτιση, ενώ έχει επίσης καλύτερη απόδοση σε ακραίες θερμοκρασίες». Η μπαταρία Freevoy έχει κατασκευαστεί για να λειτουργεί σε θερμοκρασίες έως και -40°C και να μπορεί να φορτίσει έως τους -30°C. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube