VW Golf, λέει «αντίο» στο χειροκίνητο κιβώτιο με το σπέσιαλ GTI 380
Το VW Golf και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων φαίνεται πως θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους από εδώ και πέρα. Για τον λόγο αυτό, η VW αποτίνει φόρο τιμής στο χειροκίνητο σασμάν, με την ειδική έκδοση Golf GTI 380.
Ανακοινώθηκε από επίσημα χείλη. O γερμανικός όμιλος αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του VW Golf με χειροκίνητο κιβώτιο.
Παρά ταύτα όμως, θέλησε να τιμήσει την ιστορία του, αλλά και να δώσει μια ακόμα δόση οδηγικής απόλαυσης στους petrolheads.
Και κάπως έτσι, εγένετο το πακέτο εξοπλισμού Golf GTI 380. Πρόκειται για μια έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και μια πληθώρα οπτικών αναβαθμίσεων.
Για να αποκτήσει κάποιος το VW Golf GTI 380 θα χρειαστεί, σύμφωνα με την τιμή που ανακοινώθηκε στις ΗΠΑ να εκταμιεύσει σχεδόν €30.000
Αυτό που κυριαρχεί στο VW Golf GTI 380 είναι η... γυαλάδα! Οι πανέμορφες ζάντες 19 ιντσών (προέρχονται από το Golf R 20th Anniversary Edition) είναι βαμμένες σε μια μαύρη, γυαλιστερή απόχρωση.
Αυτή το γυαλιστερό μοτίβο (πάντα σε μαύρο χρώμα) εκτείνεται στην οροφή και στα καπάκια των καθρεφτών, δημιουργώντας μια ιδιαίτερη και ευχάριστη αντίθεση σε σχέση με τις χαρακτηριστικές, κόκκινες λεπτομέρειες των λοιπών GTI.
Ιδιαίτερα πλούσια αναμένεται και η χρωματική παλέτα του μοντέλου. Το Graphite Grey Metallic, είναι το χρώμα λανσαρίσματος, αποκλειστικά και μόνο για τη συγκεκριμένη παραλλαγή.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν επιλογές ανάμεσα στα Atlantic Blue Metallic, Deep Black Pearl, Kings Red Metallic, Moonstone Grey, Opal White Pearl ή Reflex Silver Metallic.
Στο εσωτερικό δεσπόζει ο λεβιές του κιβωτίου που το σχήμα του παραπέμπει σε μπαλάκι του γκολφ και αποτελεί φυσικά ένα φόρο τιμής στο πρώτο Golf GTi.
Αναφορικά με τις εσωτερικές επενδύσεις, ανάλογα με την έκδοση προσφέρονται τόσο υφασμάτινα (Scalepaper Plaid), όσο και δερμάτινα καθίσματα (Vienna).
Κάτω από το καπό του Golf 380 GTI φιλοξενείται ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος EA888 κινητήρας 2,0 λίτρων, ο οποίος παραμένει αναλλοίωτος και αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής.
Πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, διαθέσιμο θα είναι και το 7τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στο μέλλον θα συνεχίσει να εξοπλίζει τα GTI μοντέλα αλλά και το Golf R.
Για να αποκτήσει κάποιος το Golf GTI 380 θα χρειαστεί, σύμφωνα με την τιμή που ανακοινώθηκε στην αγορά των ΗΠΑ να εκταμιεύσει ένα ποσό λίγο κάτω από τις 30.000 ευρώ (29.820 ευρώ).
Ύστερα από την κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου, μένει να δούμε τι μέλλει γενέσθαι με το Golf GTI. Ήδη υπάρχουν φήμες, σύμφωνα με τις οποίες το GTI θα εξηλεκτριστεί, όχι όμως πριν το πέρας της τρέχουσας δεκαετίας.