Volvo: Καινούργιο μοτέρ για το XC40

Volvo: Καινούργιο μοτέρ για το XC40

Το XC40 αποκτά νέο βενζινοκινητήρα στην γκάμα του με μικρο-υβριδική υποβοήθηση και απόδοση 163 άλογα, σε αντικατάσταση του ίδιας ισχύος T3.

Volvo XC40 T3 Auto

Η άφιξη μιας πιο προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα είναι η μόνη καινοτομία στην γκάμα του XC40 αυτό το φθινόπωρο. Το μικρότερο SUV της Volvo εμπλουτίζει την γκάμα του με ένα νέο μικρο-υβριδικό μοτέρ, το B3. Αντικαθιστά δε, το T3 με το 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ τούρμπο των 163 ίππων.

Το B3 έχει την ίδια ισχύ, αλλά με υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα. Αυτή η μονάδα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων DCT. Το αυτοκίνητο είναι προφανώς προσθιοκίνητο και η μέγιστη ροπή του τα 265 Nm στις 1.500 rpm.

Με τον μικρο-υβριδισμό του, το B3 υπόσχεται καλύτερη ισορροπία CO2 από το T3. Αλλά με εκπομπές ρύπων 153 έως 160 g/km, δεν θα ξεφύγει από το μάλους των τελών κυκλοφορίας δεν θα έχει ελεύθερη κίνηση στον Πράσινο Δακτύλιο, αλλά ούτε και εταιρική επιδότηση. Προσώρας, η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή της νέας έκδοσης B3, η οποία αναμένεται να είναι ψηλότερη από τις €30.617 που κοστίζει σήμερα το μοντέλο εισόδου στο XC40 (Momentum Core με 6άρι χειροκίνητο σασμάν) και στη Volvo γενικότερα, αλλά και από τις €33.693 που κάνει το αντίστοιχο αυτόματο.  

Υπάρχει όμως μια ακόμη αλλαγή στην γκάμα του XC40, όπου η άλλη μικρό-υβριδική έκδοση, η δίλιτρη B4 των 197 ίππων αντικατέστησε το αυτόματο Geartronic των οκτώ σχέσεων με το 7τάχυτο DCT. Το B4 να θυμίσουμε ότι διαθέτει και εκδόσεις AWD.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube