Toyota Crown Sport, 90 km αυτονομία και γρήγορη φόρτιση για το νέο PHEV
Αρχικά διαθέσιμο με υβριδικό κινητήρα, το Toyota Crown Sport αποκτά και μια εκδοχή plug-in hybrid με 306 άλογα.
Στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, η ιαπωνική εταιρεία λάνσαρε τη μοναδική σειρά Toyota Crown, που αποτελείται από τέσσερα μοντέλα.
Όλα διατίθενται με το αγαπημένο υβριδικό σύστημα κίνησης της φίρμας, αλλά πλέον και για όλους όσοι θα ήθελαν ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο. Αυτή είναι η περίπτωση του SUV, Toyota Crown Sport, που ενsωματώνει ομοίως ένα γνωστό μας σύστημα κίνησης.
Tο Toyota Crown Sport παίζει το χαρτί της αθλητικότητας σε αντίθεση με το RAV4 με το οποίο μοιράζεται την ίδια τεχνική βάση
Κατασκευασμένο στην πλατφόρμα TNGA-K, το ιαπωνικό SUV υιοθετεί το σύστημα κίνησης PHEV του RAV4 με το οποίο μοιράζεται την τεχνική βάση. Κάτω από το καπό βρίσκουμε λοιπόν έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με 185 άλογα που συνδυάζεται με ένα δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν με 182 άλογα (εμπρός) και τον δεύτερο με 54 ίππους (πίσω). Συνολικά, το σύστημα αποδίδει ισχύ 306 ίππων.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία το Toyota Crown Sport διαθέτει 100% ηλεκτρική αυτονομία 90 km. Η αργή φόρτιση απαιτεί 5,5 ώρες, ενώ το σύστημα γρήγορης φόρτισης, που δεν είναι διαθέσιμο στο RAV4, σου επιτρέπει να φτάσεις το 80% σε 38 λεπτά. Εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας που βρίσκεται επίσης στη Mercedes-Benz GLC 300e, για παράδειγμα.
Όσον αφορά την εικόνα και την ουσία, το Toyota Crown Sport παίζει το χαρτί της αθλητικότητας σε αντίθεση με το RAV4. Έτσι, όλα τα στοιχεία του πλαισίου έχουν αναθεωρηθεί, περιλαμβανομένων των αναρτήσεων και του συστήματος φρένων. Η Toyota δεν σχεδιάζει να διαθέσει αυτό το μοντέλο εκτός Ιαπωνίας, με την τιμή του Toyota Crown Sport να ισοδυναμεί στην JDM με 49.000 ευρώ.