Στον δρόμο της επιστροφής η θρυλική Citroën DS

Στον δρόμο της επιστροφής η θρυλική Citroën DS

H επερχόμενη ηλεκτρική ναυαρχίδα της DS αναμένεται να αντλήσει έμπνευση από τη Citroën DS, ένα μοντέλο που το μακρινό 1955 έμοιαζε πολύ μπροστά από την εποχή του.

Citroën DS

Όταν η Citroën DS παρουσιάστηκε πριν από 69 χρόνια, ο φιλόσοφος Roland Barthes είπε ότι ήταν σαν να «έπεσε από τον ουρανό». Η διάκρισή της ως το «Κορυφαίο Αυτοκίνητο Παγκόσμιας Σχεδίασης του 20ού αιώνα είναι μόνο ένα από τα πολλά στολίδια στον χρυσοποίκιλτο μανδύα της. Μέσα σε μια 20ετία, από το 1955 έως και το 1975, περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο Citroën DS κυκλοφορούσαν στους δρόμους του πλανήτη.

Πλέον ο λογότυπος «DS» φιγουράρει ως ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία καλλιεργεί έναν premium αέρα στα μοντέλα της, διαθέτοντας μια αρκετά στιλάτη και ενδιαφέρουσα γκάμα. Εχθρός του καλού όμως είναι το καλύτερο, κι έτσι η γαλλική φίρμα μοιάζει έτοιμη να φέρει στην αγορά τον διάδοχο της εμβληματικής DS.

H θρυλική DS, η «Θεά» της αυτοκίνησης δεν είναι διόλου απίθανο να επιστρέψει ως ηλεκτρική μπερλίνα το 2026

Citroën DS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DRIVE Legend: Flaminιο Bertoni 1903-1964, πλάστης θεών

Όπως είναι φυσικό, αυτό το φιλόδοξο και συνάμα εντυπωσιακό πρότζεκτ θα ακολουθήσει την τάση της εποχής. Ή αν προτιμάτε, το… ρεύμα. Σύμφωνα με τον CEO της DS, Olivier François, υπάρχουν σκέψεις για επαναφορά αυτού του μοντέλου-ορόσημο για την παγκόσμια αυτοκίνηση στην γκάμα των εξηλεκτρισμέμων επιλογών της DS.

Με δηλώσεις του στο βρετανικό Auto Express, o επικεφαλής της εταιρείας τόνισε πως τα σχέδια δεν περιορίζονται μόνο στη χρήση του ονόματος, αλλά και στην ξεχωριστή αεροδυναμική και ρηξικέλευθη σχεδίαση του τότε μοντέλου. «Λίγα αυτοκίνητα στην ιστορία έχουν καταφέρει να γίνουν εμβληματικά λόγω της αεροδυναμικής τους απόδοσης. Οι Άγγλοι είχαν τη Jaguar E-Type αλλά για τους Γάλλους, η DS ήταν κάτι αντίστοιχο. Είχε μία απίστευτα εμβληματική όψη, ένα σχέδιο που αναγνώριζαν όλοι, που όλοι θυμούνται και αγαπούν.

Αν μπορέσουμε να συνδέσουμε το παρόν με εκείνο το σχεδιαστικό DNA, τότε θα μπορούμε να έχουμε το πιο όμορφο και το πιο αποδοτικό αεροδυναμικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο! Θα είναι μεγάλο σε όγκο, αποδοτικό και ακριβό. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με καμπύλες, που να είναι αεροδυναμικά και να εμπνέουν. Σύντομα, θα σας το αποδείξουμε».

Ο μελλοντικός διάδοχος της Citroën DS, βάσει των μέχρι τώρα πληροφοριών, πρόκεται να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis. Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη πλατφόρμα του ομίλου, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει EV με διάταξη πολλαπλών ηλεκτροκινητήρων και τεχνολογία 800V, με την αυτονομία τους να φλερτάρει με τα 650-700 km.

Citroën DS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Jaguar E-type S3 V12 Open Two-Seater

Να αναφέρουμε τέλος, πως σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της DS, το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο το 2026. Θα είναι άραγε μια ιεροσυλία ή θα μιλάμε για το μοντέλο που θα αλλάξει την οπτική για τα ηλεκτρικά; Όλα θα φανούν επί του πεδίου. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η είδηση της επιστροφής ενός μοντέλου-θρύλου με τρομερό εκτόπισμα γεννά ανυπομονησία και προσμονή. Είτε μας αρέσουν τα ηλεκτρικά είτε όχι...
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube